Opel GT 컨셉트는 3월 제네바 모터쇼에서 선보이고 미래에 대한 방향을 제시할 미래 스포츠카 연구 사진을 통해 우리를 우아하게 만들었습니다. 외부 거울, 도어 핸들, 앞유리 와이퍼가 없는 자동차는 Opel GT 모델과 Monza 컨셉의 "자식"입니다.
Opel GT Concept je Oplova vizija prihodnosti športnih avtomobilov. Kot njegov slavni predhodnik ima tudi GT Concept sredinsko nameščen motor spredaj. Poganja ga 1,0-litrski turbomotor V3, ki temelji na 100-odstotno aluminijastih motorjih, ki jih najdemo tudi v modelih Adam, Astra in Corsa. Proizvede 145 KM (107 kW) in 205 Nm navora. Moč se s turbopolnilnikom prek sekvenčnega 6-stopenjskega menjalnika (ima tudi obvolanske prestavne ročice) na zadnjo os prenaša z mehansko zaporo diferenciala. Z mesta do 100 km/h pospeši v manj kot osmih sekundah, pospeševati pa neha pri hitrost 215km/h.
더 읽어보기: 뉴 오펠 아스트라 스포츠 투어러(2015): 뉴 오펠 아스트라의 왜건 버전
개념 오펠 GT Concept odlikujejo izredno čiste linije z nevidnimi prehodi med karoserijo in steklenimi deli, zaman pa boste na njem iskali kljuke in zunanja ogledala. Edinstveno je tudi patentirano elektronsko odpiranje vrat, ki se delno poglobijo v blatnik in omogočajo odpiranje tudi na bolj tesnih mestih. In ko smo ravno pri blatnikih. Za prednjima blatnikoma sta kameri, ki dostavljata sliko zaslonoma na obeh straneh potniške kabine. V oči padejo rdeča linija in rdeči prednji pnevmatiki, ki sta poklon Oplovemu motociklu Motoclub 500 iz leta 1928.
Lahko bi rekli, da je povezava s preteklostjo rdeča nit vozila. Z njo ga vežejo dvojna izpušna cev v sredini, ime, ki si ga je izposodil pri originalnem GT-ju, manko pokrova prtljažnika, dolg pokrov za motor … Vetrobransko steklo se nadaljuje v panoramsko okno. Konceptno vozilo z žarometi z vgrajenimi smerniki, ki poskrbijo za 3D-svetilnost in naslednjo stopnjo inteligentnega sistema osvetlitve Inellikux, vpeljanega z novo Astro, tehta manj kot tono, kar mu omogoča neverjetne športne karakteristike.
추가 정보:
opel.com