우리는 특히 이 브랜드의 이 크기와 가격대의 한정된 시리즈에 지나치게 익숙하지 않습니다. Captur의 Helly Hansen 버전은 빨간색과 검은색 색상 조합, 광범위한 표준 장비 및 우수하고 경제적인 디젤 엔진으로 확신을 줍니다. 설득력이 떨어지는 것은 20,000에 가까운 상당한 가격입니다.
Captur se je v glavah kupcev že dodobra ustalil in sicer kot povišani in bolj udobni clio, ki je s pomočjo pomične sedežne klopi v drugi vrsti prijaznejši do potnikov in prtljage.
Več kot le povišani clio
Manj znano pa je, da je sedaj na voljo še posebna različica znane blagovne znamke športnih oblačil, ki kupce vabi z nastopaško podobo, resnično izdatno serijsko opremo in sistemom extended grip, s pomočjo katerega boste veliko bolj suvereno zapeljali v kakšno grapo. Vse to pa za seboj potegne tudi nekoliko bolj zasoljeno ceno, ki jo pretirano ne spusti ni 1.200 evrov popusta, ki ga nanj ponuja uvoznik.
Glavna razlika ali bolje rečeno prednost capturja v primerjavi s cliom je poleg višjega sedenja in posledično enostavnejšega vstopanja v in iz vozila, pomična sedežna klop v drugi vrsti. S pomočjo te prtljažnik od osnovnih 377-, namreč zraste na 455 litrov, s čimer je veliko bolj družinski, s podiranjem le te, pa lahko prostor povečujete vse do 1.235 litrov, kar je glede na 4,12 metra, kolikor captur meri v dolžino hvale vreden dosežek.
Dvobarvna karoserija in več kroma
Ampak to tako ali tako velja za vse capturje. Različico Helly Hansen na zunaj prepoznamo po dvobarvni karoseriji, kjer je glavnina v živo rdeči barvi, terenska zabela (ojačitve), streha in stranski ogledali, pa v kontrastni 검은색. V bližini slednjih sta tudi znački Helly Hansen, enak motiv pa se ponovi na pragovih. Več se zdi tudi kroma, ki poleg maske obkroža še predel meglenk, enak motiv pa je tudi na boku v obliki konkretne kromirane letvice. Zadek je praktično enak tistim pri ostalih različicah, se pa celoti lepo poda zaščita podvozja na dnu zadka.
또한 내부에 se ponovi rdeče-črni motiv, kabina pa je bolj ugledna, predvsem zaradi boljšega oblazinjenja in volanskega obroča z imitacijo karbona. Stranice in del sedalnega dela sedežev je odeto v 가죽, preostali del pa v moderno in ugledno tkanino. Na večih mestih na armaturni plošči je plastika, odeta v kontrastno rdečo barvo, enako velja tudi za obrobe okroglih zračnikov in sredinske konzole. V drugi vrsti pa sta klasična žepa na naslonjalih odstopila prostor samosvoje napeljanim vrvem v rdeči barvi.
더 읽어보기: Renault twingo – veliki povratek slovenskega “malčka”
Drugače pa je notranjost dokaj temačna in zaradi velike količine plastike, deluje malce umetelno, je pa prostora v prvi vrsti več kot pričakuješ, bolje v primerjavi s cliom pa se bo godilo tudi potnikom v drugi vrsti, tako v predelu glav kot tudi kolen, če ste le prej nekoliko odmaknili sedežno klop proti prtljažniku. Glede opreme posebna različica ne skopari, saj dobite vse od LED dnevnih luči, tovarniške navigacije v obliki sistema R-Link, 주차 카메라 ter nenazadnje sistema extended grip. Tu so tudi še tempomat, pametna kartica, 17-palčna lita obutev in akustična parkirna pomagala, tako da v smislu opreme nismo pogrešali prav ničesar. No v bistvu pa smo nekaj le pogrešali. In sicer sredinski naslon za roke, še posebej zato, ker smo neposredno pred tem testirali clia s techno paketom, ki pa je ta ljubi dodatek le premogel.
1.5 dCi mu je pisan na kožo
Pod pokrovom se vrti čislan 1,5-litrski dizel ~와 함께 66-kW in 220 Nm, ki smo ga vozili že v zelo različnih modelih skupine Renault in nikoli nas ni pustil hladne. Enako dobro se odreže tudi v capturju, kjer se zdi kot da mu je dobesedno pisan na kožo. V spodnjem režimu je sicer malenkostno lenoben, ampak se malo pod dva tisoč vrtljaji konkretno razživi in rad zavrti v vrtljaje.
V prid večjega udobja na AC je škoda le, da ročni menjalnik ne premore še peste prestave, ampak resnici na ljubo, bi to lahko ceno samo še dvignilo. 1.5 dCi in z njim captur porabi okoli pet litrov, kar je skupaj z 96 grami emisij CO2 odličen rezultat, s tem da smo na testu glede na nekoliko težjo nogo z njim porabili slabih šest litrov. Bolj povprečna pa se zdita podvozje in vzmetenje, ki sta sicer zadostna za capturja in tudi večino njegovih voznikov, le pri bolj dinamični vožnji pokažeta, da pred športno, raje preferirata bolj udobno in ležerno vožnjo. Za enako povprečno pa se izkaže tudi zvočna zatesnjenost pri kateri bi šesta prestava vsaj nekoliko omejila prej omenjeni trušč motorja.
Manj odlična je tudi cena, ki se je izredno približala 20 tisočakom, kar je glede na mikro suv segment dokaj visoko, dizelskemu srcu in res bogati opremi, navkljub. Nekoliko bolje je sicer, ko upoštevamo še 1.200 evrov popusta, ki ga uvoznik ponuja za vse Helly Hansen različice capturja. Ampak modni suvi nikoli niso bili poceni, še posebej pa ne takšne posebne različice. Kar pa ima prav tako svoj draž, kupci takšnih posebnih različic pa prav to najbolj cenijo.
추가 정보: renault.si/captur