Renault Talisman je oblikovno zadržano zasnovana limuzina, ki stopa v velike čevlje Lagune. Slednja mu je po 22 letih prepustila precej lahko delo, saj se je tej kombilimuzini skozi zadnje obdobje z okvarami ugled precej načel. Bo nov model oziroma ime Renaultov talisman, ki bo to francosko znamko avtomobilov vrnil na zemljevid limuzin višjega srednjega razreda in dvignil prodajo na raven iz zlatih časov Lagune? Vse na avtomobilu kaže na to.
Renault Talisman 에 적용 naslednika kombilimuzine Laguna in ”korejske” Latitude. V dolžino meri 4,85 v višino pa 1,87 metra, njegov prtljažnik pa se ponaša s kar 608 litri prostornine. Ima veliko skupnega z Espacom. Delita si šest oziroma sedemstopenjski menjalnik z dvojno sklopko in 16-litrske turbobencinske in dizel motorje z razponom moči med 96 in 147 kW. Edinstven je le motor TCE 150 s 150 konji (110 kilovati).
S Talismanom bo skušal Renault koketirati s premijskim segmentom, njegovi glavni tekmeci za kupčevo pozornost pa bodo VW Passat, Mazda 6, Škoda Superb, Ford Mondeom, Audi A4,… Deluje kot dobro grajen športnik, nabuhel in mišičast križanec med Espaceom in Kadjarjem.
더 읽어보기: Renault – pionirski koraki za brezogljično mobilnost
Renault Talisman ponuja kar pet različnih načinov vožnje na 19-palčnih pnevmatikah– že ”zakodirane” Comfort, Sport, Eco in Neutral ter takšnega, ki si ga po lastnih preferencah sprogramirate sami- in koristi prednosti številnih inovativnih tehnologij. Sem sodijo multimedijski sistem R-link druge generacije, sistem avtonomnega parkiranja in samodejnega zaviranja v sili, tehnologija štirikolesnega krmiljenja 4control, 7-palčni centralni zaslon na dotik, 8,7-palčna tablica, ”čistokrvni” led žarometi, aktivni tempomat z radarjem, Head Up projekcijski zaslon na armaturni plošči,… Pohvali se lahko ne le z radodarnim prtljažnikom, Talisman je radodaren tudi za noge potnikov, v prihodnosti pa se mu obeta tudi 스테이션 왜건 버전.
추가 정보:
renault.si