우리가 떠난 해에 Ford는 자사의 LGV 모델 범위를 철저히 환기시키거나 개조하고 여기에 꽤 많은 새로운 모델을 추가했습니다. 그래서 Ford에는 어느 정도 혼란이 있습니다. 모델이 너무 많아서 구매자조차도 시각적인 지원 없이는 어떤 모델인지 알지 못하는 경우가 있기 때문입니다. 테스트에서 Ford Tourneo Connect가 어떻게 진행되었는지 확인하세요.
Ampak nekaj zagotovo drži, tourneo connect, ki je pred kratkim odločno in samozavestno zapeljal v segment velikoprostorcev, ponuja zelo všečno zunanjo podobo, ki je v marsikaterem pogledu sorodna zadnjim civilnim modelom z modrim ovalom na nosu, kar je vsekakor treba pohvaliti. Če pogledamo še enoprostorsko konkurenco znotraj znamke, ki je prav tako široka in huda, pa vidimo, da se je tourneo connect približel obema C-maxoma in podobno ima tudi tourneo 둘 velikostni različici: osnovno in granda.
Fordov velikoprostorski predstavnik je tako nepričakovano ljudski in dinamično oblikovan, v primeru testnika pa ga je krasila še konkretna količina kroma, dodatno zatemnjenjena stekla od B-stebrička dalje, lita platišča itd. Torej povsem na ravni osebnih vozil. Na boku so sicer ohranili par drsnih vrat, ker je tako pač bolj praktično, škatlasta oblika in velika višina pa olajšata vstop v obe sedežni vrsti. Na zadku poglede vabijo moderno zašiljen pokončni par luči, ki ne motijo okvirja vrta, odprtina pa je zajetna, zaradi česar pa so prtljažna vrata nerodna za ravnanje.
Potniška kabina tako kot izgled prednjega dela ali nosu izkazuje značilno fordovo poslanstvo, kar pomeni značilno oblikovan volanski obroč, ki lepo sede v roke, malce premonotono oblikovane merilnike ter sredinsko konzolo s prepogosto posejanimi stikali, predvsem v predelu avdio naprave. Novi focus je sicer že prestal shujševalno kuro, kar se tega tiče, kar pomeni, da je stikal občutno manj, tourneo connect bo v tem pogledu očitno moral počakati na prenovo. Tako bo osebam, ki so pred kratkim imeli ali se vozili s kakšnim novodobnim fordovim modelom, vse dodobra znano, s stališča ergonomije (ki je dobra) pa vse le ni v najlepšem redu. 화면 pod vetrobranskim steklom, na katerem se izpisuje večino informacij vseh sistemov je relativno majhen, kroga za odpiranje osrednji zračnikov pa groteskno velika.
더 읽어보기: Ford tourneo in transit courier sta nova fordova velikoprostrska dvojčka
Ponujajo pa sedeži konkretno mero bočne opore in všečno grafiko oblazinjenja, vstopanje in izstopanje pa je enoprostorsko visoko. Voznik ima na razpolago tudi sredinski naslon za roke, ki pa je dokaj ozek. Plastika je dokaj trda, a deluje kakovostno, glede na segment je celo med boljšimi. Določena stikala na dnu sredinske konzole nepriročno prekriva ročica pohvalno serijskega šest stopenjskega menjalnika, glede odlagališč in predalov pa ga prekaša samo kakšen kangoo.
Značilna LED osvetlitev v obliki nelogično proti robovom postavljenih lučk, je v testniku dobila smisel, ki se zanje pokaže ob odločitvi za veliko panoramsko okno, ki kabino naredi še veliko bolj zračno in prijaznejšo in je med večjimi v segmentu. Med opremo so bile tudi nitke za odmrzovanje vetrobranskega stekla, skoraj nujna parkirna pomagala, poleg tega pa je testnik premogel še ogrevana prednja sedeža, tempomat, dvoobmočno klimo, bluetooth in vse možne priključke. S stališča opreme tako nismo pogrešali prav ničesar…no, mogoče le navigacijo in LED dnevne luči.
Prostora v drugi sedežni vrsti je veliko, zadnja klop je presenetljivo klasična in deljiva po tretjinah, oblazinjenje (pena) pa le nakazuje, da gre za tri sedeže in ne zgolj sedežno klop. Prtljažnik glede prostornosti pozitivno izstopa, tudi v veliko prostorskih ozirih, v osnovi je prostora za dober kubik, s podiranjem sedežev v drugi vrsti pa ta narašča do končnih 2.410 litrov, kar bo skoraj zagotovo narisalo nasmeh vsakemu družinskemu in avanturističnemu očetu ob odhodu na zaslužen dopust.
Testnika je poganjal preverjeni, ali lahko bi rekli tudi že malce ostareli 1,6 TDCI dizelski motor, ki na papirju sicer ponuja dovolj moči in navora (85 kW, 270 Nm), a kaj ko ga spremlja tako občutna turbo luknja, da v mrzlih jutrih niti po klancu iz garaže nismo prišli brez cukanja in ugašanja motorja. Mogoče so k temu botrovale nizke jutranje temperature in vklopljeni električni porabniki (klima, ogrevanje sedežev), ampak roko na srce TC si tega ne bi smel privoščiti. Se pa, ko se motor ogreje in dobi zalet izkaže za več kot dovolj zmogljivega in glede na to, da obstaja še šibkejša 70 kW verzija bi izbrali zgolj in le tega. Poraba testnika se je gibala malce nad mejo sedmih litrov, kar ni rekordno malo in mogoče je to še en argument za odločitev za bencinski motor, še posebej, če niste pretirano veliko na cesti.
Ko v enačbo vključimo še ceno, dobimo še drugo večjo pomanjkljivost (testnega) avta, saj je ta klub značilnim fordovim popustom (v višini 2.500 evrov) vse prej kot nizka. Slabih 27 tisočakov kolikor je stalo testno vozilo vam v garažo zapelje tudi že zelo konkretnega srednjega enoprostorca, tudi z še več konjenice in opreme ter s sedmimi sedeži. Ponuja pa tourneo connect skoraj avtomobilsko obliko in za segment zgledno vozno dinamiko in obilo vsebine in opreme, ki je do pred kratkim nismo pripisovali tovrstnim modelom, to pa tudi nekaj šteje.
모델에 대한 추가 정보: www.ford.si/novi_tourneoconnect
테스트 모델 가격: 25.730 evrov (osnovni)/ 26.720 evrov (testni)