阿尔法罗密欧 Stelvio 是阿尔法罗密欧的第一款 SUV。它得名于著名的斯泰尔维奥公路通行证,这是自行车手和摩托车手的“朝圣中心”。它被认为是每个人一生中至少必须走一次的路。不管怎样。时间会证明它是否名副其实,阿尔法承诺在高级 SUV 中提供最佳的驾驶特性。车身轻、重心低,底盘提供充足的驾驶动力。将有三个版本,最具运动感的 Quadrifoglio,将拥有超过 500 匹马!阿尔法凭借它向德国竞争对手发起了挑战。
阿尔法·罗密欧·斯泰尔维奥 这是 prvi Alfin športni terenec, v katerega ta polaga velike upe, saj nosi breme znamkinega preporoda (zanj imajo največja prodajna pričakovanja, kar je glede na trenutno popularnost športnih terennecev logično), ki se je začel z novo Giulio. Manjši prestižni SUV je zasnovan na platformi Giorgio, ki si jo deli z Giulio.
V dolžino meri 4,68 metra, v višini pa 1,65 m, kar je v rangu Porsche Macana. Pogon je resda serijsko speljan na zadnji dve kolesi (štirikolesnega ima v genskem zapisu le športna različica), ob manjšem oprijemu pa bo z vektorskim razporejanjem navora polovica moči preusmerjena tudi na prednji kolesi. Zavoljo dveh sklopk bo Alfa Romeo Stelvio vektorsko razporejala navor tudi na zadnji premi.
Najbolj športna različica, Quadrifoglio, bo prava pošast. Z Giulio Quadrifoglio si poleg ‘spodnjega perila’ deli tudi 2,9-litrski motor V6 , ki lahko mobilizira 510 KM (375 kW). Iz mesta do 100 km/h ji uspe pospešiti v pičlih 3.9秒. Pri tem gredo zasluge tudi osemstopenjskemu avtomatskemu menjalniku, ki za menjavo prestave potrebuje točno 100 milisekund. Priganjali jo boste lahko do 285公里/小时.
阅读更多: 新款阿尔法罗密欧 Giulia:谁在等待,等待
Nekoliko manj zastrašujoča bosta modela Alfa Romeo Stelvio in Alfa Romeo Stelvio Ti (Turismo Internazionale). Slednja bo pod pokrovom prenašala dvolitrski bencinski prisilno polnjeni motor V4 z 280 KM (206 kW). Alfa obljublja vrhunske vozne lastnosti, kakršnih še ni bilo.
Prvi Alfin športni terenec se je medil in cedil več kot tri desetletja. Že 1984年 so v Milanu s pomočjo oblikovalske hiše Zagato ustvarili sedemsedežni prototip Alfa Z33 z oznako Tempo Libero (v prevodu prosti čas), nekakšno stilsko predhodnico današnjih SUV-jev. Z Alfo Romeo Stelvio Alfa napada športne terence BMW-ja, Mercedes-Benza, Audija, Porscheja, Jaguarja in Lexusa. Paleta varnostne in komfortne opreme je primerljiva s paleto opreme, ki jo prinaša Giulia. Sledi tudi oblikovalskim smernicam njene notranjosti, kar se odraža tako v infozabavnem sistemu, obvolanskih prestavnih ročicah, gumbu za izbiro načina vožnje kot tudi prisekanem volanu. Alfa Romeo Stelvio bo na voljo v drugi polovici 2017年. Je prva v seriji športnih terencev. Do 2021年 naj bi dobila še manjšega in večjega brata. Cena za zdaj še ni znana.
Galerija – vrhunski športni terenec Alfa Romeo Stelvio:
更多信息:
阿尔法罗密欧网站