你可以说玛莎拉蒂自 2005 年停止生产超快的 MC12 以来就没有制造过真正的超级跑车。远远望去,Alfieri 概念车让我们贵了一点,但不幸的是,我们没有看到比生产了近 10 年的 GranTurismo 进行翻新的更多东西。那么玛莎拉蒂应该怎样做才能赢回忠实的粉丝呢?也许这次的概念会鼓励他们创造出一些独特的东西。
Koncept z imenom Genesi si je zamislil italijanski oblikovalec Sergey Dvornytskyy in svojo idejo tudi pretvoril v računalniške skice. Na pogled se močno razlikuje od česarkoli, kar najdemo v aktualni Maseratijevi ponudbi, vseeno pa črpa svoj navdih iz koncepta Alfieri in aktualnega GranTurisma. Oblikovalčev cilj je bil ustvariti visokozmogljiv in stilsko zanimiv dvosedežni kupe, namenjen ljudem, ki so strastni vozniki in jim vožnja veliko pomeni.
Prednji del Genesija premore veliko Maseratijevih prvin, kot so prednja reža za zrak s pokonci postavljenimi prečkami in žarometi, ki jih lahko zasledimo pri konceptu Alfieri. Stranski profil je unikaten in sila eleganten, na zadnjem delu pa je spet moč začutiti športne prvine, ki jih izražajo športni difuzor in ozke zadnje luči. Za Genesija bi tako lahko trdili, da je nekakšen duhovni naslednik Maseratija 2000 Coupe.
Notranjost je minimalistična, a razkošna. Glavni barvi sta bela in modra, usnjeno oblazinjenje pa ima vzorec diamanta. Z osrednjo konzolo z zaslonom na dotik se upravlja z informacijskim sistemom, volan, katerega obliko so navdahnili športni avtomobili, pa ima na sredini 屏幕 z vsemi potrebnimi informacijami. Koncept ima kopico avtonomnih sistemov za vožnjo z možnostjo navidezne resničnosti, ko je avtomobil v popolnoma avtonomnem voznem načinu, a je slednje trenutno le teorija. Če kdaj pride do proizvodnje 概念的 Genesi, bo šlo za popolnoma električen avtomobil z močjo med 298 和 372 kW (400 和 500马力). Genesi je vsekakor osupljiv koncept, ki bi ga lahko Maseratijevi inženirji vzeli za resen zgled in se ponovno lotili drznega in dih jemajočega projekta.
Galerija slik: Maserati Genesi
更多信息:
行为网