Bac Mono 是世界上第一辆由石墨烯(一种碳层材料)制成的汽车,石墨烯是本世纪最令人兴奋和革命性的材料之一,具有许多意想不到的物理特性,例如强度高(比钢硬数百倍) 、良好的导电性和柔韧性。它还非常轻(甚至与碳纤维相比也很明显)、环保且几乎透明。英国人用它来生产后悬架,从而节省了单座猛兽20%的质量,并且以牺牲其结构和发动机为代价,它确实具有非凡的加速性能。
Bac Mono je izjemno zmogljiv enosedežni dirkalnik iz grafena, materiala, ki sta ga iznašla Andre Geim in Konstantin Novoselov in zanj leta 2010 prejela Nobelovo nagrado za fiziko.
Poleg že naštetih lastnosti materiala velja dodati še, da ga je mogoče mešati z drugimi materiali, in prav to so storili pri znamki Briggs Automotive Company, specializirani za izdelavo športno naravnanih enosedov, ki je vozilo pripravila z drugim specialistom, in sicer za napredne materiale, Haydale Composite Solutions. Uporaba grafena se pozna pri ekonomičnosti in zmogljivosti samega vozila, ki premore kar 305 KM 或者 227 kW, kar je ob tako nizki masi izjemno.
阅读更多: SCG003S – 纽博格林 24 小时耐力赛冠军的公路版
Pospešek Bac Mona od 0 do 100 km/h v pičle 2.8秒 tako ni nikakršno presenečenje. Prav tako ne končna hitrost, ki znaša prek 260公里/小时.
Galerija – dirkalnik Bac Mono:
更多信息:
us.bac-mono.com