正如仙人掌无法在干旱和高温下生存一样,雪铁龙仙人掌 M 研究也无法在活水中生存,因为汽车是防水的。这是一个活泼的概念,散发着传奇 Méhari 车型的自由精神,该车型被认为是这个法国品牌最可爱、最简单的汽车之一,它源于 C4 Cactus 车型和另一款 Aircross 研究,该研究在4月上海车展。
雪铁龙 je iz posnemovalca zopet postal narekovalec, ki si upa. In študija Citroën Cactus M, ki je še nekoliko bolj igriva različica serijskega modela C4 仙人掌, je nov dokaz za to. Gre za nekakšnega daljnega naslednika modela Méhari (M v imenu nakazuje prav to sorodstveno vez), vozila, ki se je iz proizvodnje umaknil leta 1986, 22 let po svojem nastanku in od katerega prevzema štafeto vozila za na plažo. Da pa ne gre zgolj za simbolično povezavo, priča karakteristika avtomobila. Ena takih je vetrobransko steklo s 60-stopinjskim naklonom (od tu čokati videz) in enojni brisalec.
Notranjost je vodoodporna in polna zamaškov (beri zatičev), ki so jih inženirji vgradili, da ima voda na dnu kje odtekati, 座位 pa so izdelani iz enakega materiala kot nepremočljive obleke (neopren, ker je mehek in vodotesen). Sprednja vrata so plastična, zadnjih pa se je Cactus M kar znebil. Namesto njih je tu opora za stopalo, ki omogoča lažji dostop čez bok avtomobila na zadnjo klop. Skrile so se tudi kljuke, medtem ko se mehka streha, ki jo lahko namestimo samo ročno, skriva za zadnjimi vrati. Ampak zakaj bi jo, ko pa nam lahko streho na glavo delajo kar surfi oziroma supi, ki jih pritrdimo na strešni lok (glej video). Kljub temu boste s to inovativno platneno streho, ki se napihne, bolj varni pred dežjem in nasploh.
Poleg vseh priboljškov, med drugim modularne potniške kabine (zadnje sedeže je možno ”zravnati s tlemi” in ta del predelati v ležišče ter prekriti s platneno streho, da se boste počutili kot v šotoru), ima tudi večji del opreme iz C4 Cactusa (npr. 触摸屏 in ”easypush” stikalo menjalnika). Žal študija nima ambicij po serijski proizvodnji, pa vendar se zna marsikatera njena ideja znajti v prihodnjih Citroënovih modelih.
阅读更多: Citroën Aircross - 概念 SUV 与 C4 Cactus 一样俏皮
Citroën Cactus M poganja bencinski 1,2-litrski motor Pure Tech 110 S&S, ki vključuje sistem Stop&Start, moč na velike pnevmatike Tall & Narrow pa prenaša 6速变速箱. Za še boljši nadzorom nad vozilom je tu sistem ”Grip Control”, ki prinaša dodatno okretnost, medtem ko sistem za krmiljenje spodrsavanja koles omogoča optimalno vlečno moč v dani situaciji.
更多信息:
雪铁龙网站