Vse najboljše Euro NCAP! Morda se sprašujete, čemu takšno navdušenje nad dejstvom, da organizacija Euro NCAP, ki izvaja varnostne teste avtomobilov, praznuje 20 let. Prav ta je v veliki meri zaslužna, da so naši avtomobili danes tako zelo varni, saj žene avtomobilske znamke, da poskušajo na področju varnosti narediti še več. Euro NCAP je neke vrste naš angel varuh na cestah in kot se pohvali, je od leta 1997 rešil že prek 78 tisoč življenj. Vas zanima varnost avtomobila pred 20 leti in danes? Potem si nujno oglejte posnetek primerjave varnostnega trka avtomobila najnovejšega datuma in avtomobila s konca devetdesetih.
欧洲新车评鉴协会 正在庆祝 20年. Organizacija je od leta 1997, ko je izvedla prve varnostne trke, v imenu varnosti razbila že 1800 vozil in rešila skoraj 80 tisoč življenj. Na začetku so s svojimi varnostnimi merili naleteli na mnoge kritike (med drugim, da je nemogoče doseči vse zvezdice), toda vztrajali so pri njih in sčasoma je Euro NCAP postal referenčno ime, ki ga avtomobilske znamke uporabljajo tudi kot prodajni adut.
Njihove ocene so za kupce voznikov to, kar so za gurmane 米其林星级. Posledično je Euro NCAP močno vplival na razvoj avtomobilov, saj lahko kupci objektivno primerjajo varnostno kakovost novincev na trgu. Testiranja so v dveh desetletjih pogoltnila 160 tisoč evrov, zato pa so varnostni testi močno izboljšali tako pasivno kot aktivno varnost jeklenih konjičkov in spremenili tok zgodovine, saj pred tem varnostna kakovost ni bila javna, proizvajalci pa so morali zadostiti le osnovnim zakonskim merilom.
Zdaj avtomobile izdelujejo tudi z mislijo na njihove teste in prav tej bruseljski organizaciji se imamo v veliki meri zahvaliti za serijske zračne blazine, ABS, sistem za preverjanje tlaka v gumah ETC。
阅读更多: Euro NCAP 2017 – 沃尔沃在碰撞测试中表现出色
Ob okroglem jubileju je inštitut Euro NCAP objavil primerjavo trka modela Rover 100 iz leta 1997 in najnovejše Honde Jazz. 差异是显而易见的 in zelo nazorna, usoda potnikov pa je danes v primeru trka precej manj kruta. Volvo S40 (1997) je bil prvi avto v zgodovini, ki je dobil vse varnostne zvezdice. Danes se devet od desetih prodanih avtomobilov v Evropi ponaša z oceno organizacije Euro NCAP.
Prve teste so opravil na vozilih Ford Fiesta in Volkswagen Polo, ki sta dobila tri od tedaj štirih zvezdic (danes jih je pet). Ko so tedaj ocenjevali zaščito pešcev, noben avto ni dobilo več kot dveh zvezdic. Prihodnje leto bo Euro NCAP, ki ”praži” tudi na asistenčne sisteme, začel podajal tudi ocene za zaščito kolesarjev. Pod drobnogled bodo namreč vzeli še sistem za prepoznavanje kolesarjev in izogibanje nesrečam z njimi.
Galerija – Euro NCAP praznuje 20 let:
更多信息:
euroncap.com