fbpx

2016年春季主要彩妆趋势

Trendi ličenja 2016

Kraljevanja trenda ličenja “skoraj brez ličil” je uradno konec. Modne hiše za prihodnjo pomlad zapovedujejo močno poudarjene ustnice v barvah rdečega jabolka in temnega vina, ekscentrično modre oči, igrive bleščice in opazne grafične črte. Tukaj so ključni trendi ličenja za pomlad 2016 …

Čas je, da se poslovimo od trenda ličenja “skoraj brez ličil” in iz predala z ličili spet vzamemo bronzer, rdečo šminko, eyeliner, živobarvne senčke in bleščice. Tukaj so ključni trendi ličenja za pomlad 2016 ……

Trendi ličenja za pomlad 2016: rdeče ustnice

Rdeča šminka je klasika med rdečili za ustnice. Vendarle pa je letos s pomočjo umetnikov ličenja na modnih revijah za pomlad 2016 doživela pravi preporod.

Trendi ličenja za pomlad 2016: moder pogled

Med ključnimi trendi ličenja bodo spomladi tudi modro poudarjene oči. Vas zanima, kako se lotiti nanašanja te opazne in nenaravne barve? Ne skrbite – senčko lahko nanesemo s prstom, lahko pa izberemo tudi eyeliner oziroma črtalo v modri barvi in z njim na tanko ali debelo obrobimo oči.

Trendi ličenja za pomlad 2016: zagorela boginja

阅读更多: 20个美丽的蕾丝般的指甲花纹身

Kremni ali v kamnu, bronzer bo letošnjo pomlad številka ena med ličili. Cilj je doseči zagorel videz – kajti poletja ni nikoli konec …

Trendi ličenja za pomlad 2016: modna vampirka

Trend, ki ga ljubimo že to sezono – vampirsko naličene ustnice. Rdečilo v barvi najtemnejšega vina v kombinaciji z bledo poltjo in nepoudarjenimi očmi je popolna izbira tako za dnevni kot večerni videz.

Trendi ličenja za pomlad 2016: grafične linije

Iz predala z ličili spet vzemimo črni eyeliner in z njim debelo obrobimo oči. Še posebno modne bomo z ravnimi linijami in abstraktnimi loki na očeh.

Trendi ličenja za pomlad 2016: bleščeče oči

Čeprav so bleščice na očeh eden ključnih trendov za pomlad 2016, bomo z njimi eksperimentirali že decembra letos. Le kaj je lahko v prazničnem času lepšega kot na tisoče igrivih bleščic? Na očeh, laseh, nohtih in še kje!

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。