fbpx

马自达春季推出 CX-3 进军小型跨界 SUV 领域

马自达CX-3

Mazda bo spomladi znova premešala karte v segmentu manjših suvov, v katerega segment bo odločno zapeljala z novim CX-3. Model na osnovi mazde2, bo poleg izredno razgibane -dinamične zunanjosti ponujal nadpovprečno prostora in opreme ter napredne tehnike. Pri pogonu pa bodo na izbiro dva motorja in pogona.

马自达 v zadnjem času širi 你自己 modelno paleto predvsem v segmentu crossoverjev, kjer je CX-3 v zadnjih dveh letih že drugi novi model te japonske znamke. Tudi tokrat se podajajo stopniško nižje, prvič v segment manjših crossover suvov, kjer želijo spomladi odločno stopiti ob bok nissan juku, renault capturju, peugeot 2008 in podobnim.

Mazda CX-3 preseneča z dinamično zunanjo podobo, ki je na boku še nepričakovano razgibana. Sprednji del pa je zmes tistega pri napovedani mazdi2 in modelu CX-5.
Mazda CX-3 preseneča z dinamično zunanjo podobo, ki je na boku še nepričakovano razgibana. Sprednji del pa je zmes tistega pri napovedani mazdi2 in modelu CX-5.

Zunanja podoba nadaljuje oblikovno poslanstvo, ki smo mu bili prvič prviča pri pred dvema letoma predstavljenem sestrskem CX-5, zaznamuje pa jo izredno razgibana karoserija s številnimi konveksnimi in konkavnimi linijami na boku in za Mazde značilno oblikovanima nosom in zadkom vozila. Sprednji del (še posebej) okoli luči, bo na moč 相似的 prihajajoči mazdi2, s katero si deli tudi osnovo, se pravi platformo.

20 cm večji od mazde2, 30 manjši od CX-3

Zaradi zaobljenih linij dobro skriva zunanje mere, saj deluje manjši kot v resnici je, s 4,275 mm kolikor meri v dolžino pa za 215 mm prekaša sestrsko mazdo2, od katere je s 1.550 mm tudi za 55mm višji. Si pa oba modela delita medosno razdaljo, ki znaša 2.570 mm. To pomeni, da je CX-3 okoli 30 cm krajši od večje sestrske CX-5, kljub temu pa ponuja dovolj prostora štirim odraslim osebam ali družini s tremi manjšimi otroki.

Notranjost bo zmes obstoječih mazdinih modelov, največ sorodnosti pa bo z mazdo3, ki je CX-3 tudi najbližje glede prostornosti. Bo pa vstopanje in sedenje v vozilu suvovsko visoko, materiali in izdelava pa kakovostna.
Notranjost bo zmes obstoječih mazdinih modelov, največ sorodnosti pa bo z mazdo3, ki je CX-3 tudi najbližje glede prostornosti. Bo pa vstopanje in sedenje v vozilu suvovsko visoko, materiali in izdelava pa kakovostna.

Poleg standardnega pogona na prednji kolesni par, bo kupcem proti doplačilu na voljo tudi štirikolesni pogon, pri motorjih pa je za zdaj največ govora o 1,5-litrskem skyactiv G-bencinskem motorju ter enako velikem dizelskem motorjuskyactiv-D družine agregatov. To pomeni, da bosta motorja nadpovprečno ekonomična, združena pa bosta lahko ali s šest stopenjskim ročnim menjalnikom ali prestavno avtomatiko z enakimi številom razmerij. Kasneje naj bi se v paleti znašli tudi še določeni bolj zmogljivi motorji.

阅读更多: Z novo mazdo2 bo v segmentuA zavel nov, tehnološko napredni veter

Notranjost je značilna za to znamko in podobna tisti pri aktualni mazdi3 in prihajajoči mazdi2, bo pa ponujala nadpovprečno veliko prostora, kakovostne materiale in izdelavo ter obilo serijske opreme in takšne proti doplačilu. Na področju srednje ne bo manjkala niti napredna tehnika, ki jo danes poznamo pri večjih modelih te znamke (sistem RVM, sistem preprečitve možnosti naleta, itd.).

销售量 “razgibane” CX-3 bo uradno stekla prihodnjo pomlad, ko bodo uradno znane tudi cene, se pa pričakuje, da bodo te konkurenčne ostalim konkurentom, pravijo pri Mazdi, kar pomeni, da naj bi se cene bencinsko gnanih različic pričele pri okoli 15 tisočakih, dizelske pa kakšne tri tisočake višje.

在下面的民意调查中 - 投票选出年度汽车创新 - 2015
[总民意调查 id=138905]

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。