即使35年后,梅赛德斯-奔驰G级仍然是豪华、强大的SUV概念。如今,一个活着的传奇人物可能比以往任何时候都更受欢迎。因此,梅赛德斯-奔驰最近透露了该系列将经历的一系列创新。外观再次几乎保持不变,因为正如美国人所说,“为什么要修理未损坏的东西”,因此巨大的变化发生在外壳下,巴伐利亚工程师的所有最新成就都隐藏在外壳下。
Razred G Mercedes-Benza je šel torej ponovno ”pod nož”, da zgladi nekaj svojih ”gub”. Večina njegovih luksuznih terenskih vozil je namreč doživela spremembe, ki pa so bolj značajske (beri mehanske), kot pa estetske narave. Verjetno najbolj pomembna izboljšava je doletela model G500, ki je prejel novi 4.0-litrski biturbo V8 motor, ki sicer poganja tudi koncept G500 4×4². Pod pokrovom hrani 422马力 (310 kW) in 610 Nm navora. To v praksi pomeni pospešek 5,9 sekunde od 0 do 100 km/h.
模型 G350d je medtem pojedel nekaj žgancev, saj njegova konjenica namesto 210 (155 kW) zdaj šteje 245 konjev (180 kW), navor pa so mu povišali iz 540 na 600 Nm. Ta si do 100 km/h vzame 8,9 sekunde. Kar se tiče videza sta si dala oba popraviti ustnice (beri 保险杠), poleg tega pa sta dobila še AMG platišča v barvi vozila. Kozmetičnih popravkov je bila deležna še instrumentalna plošča, oba pa imata po novem vgrajen tudi Eco start/stop sistem, ki pripomore k manjši porabi goriva.
阅读更多: 运动SUV梅赛德斯-奔驰GLC轿跑车是宝马X4车型的答案
Dodatnih ”mišic” so bili deležni tudi modeli AMG G 63 se zdaj lahko pohvali s 571 konji (420 kW), kar je 27 oziroma 20 več glede na prej, ter 760 Nm navora. Njegov ”nadrejeni” G 65 pa od zdaj naprej bruha 630 konjev (450 kW) in ima kar 1000牛米扭矩.
Mercedes-Benz je istočasno predstavil nov specialni model AMG Edition 463, ki v razred G vnaša izrazit športni videz. Njegovo notranjost med drugim krasi dvobarvna instrumentalna plošča, dvobarvni usnjeni sedeži in številni dotiki 碳纤维.
更多信息:
梅赛德斯-奔驰.si