fbpx

2015年男士流行趋势

2014年即将结束。 2015年为男士时尚界带来了新的男士时尚趋势和指导方针。只有圣诞毛衣年复一年地保持不变。他由驯鹿和其他圣诞老人的助手统治。冬季剩余时间里的温暖天鹅绒夹克、蓝色连衣裙、白色运动鞋和名牌背包是 2015 年的必备单品。

Napovedi modnih trendov tradicionalno segajo mesece naprej. Zima se v Sloveniji še ni zares začela, zato začnimo na začetku. Klasičen žameten suknjič v zimskih mesecih zagotavlja eleganco in toploto obenem. Dodajte mu še črno kravato ali metuljčka in na novoletni zabavi se boste počutili kot 占士邦. Pri tem ne pozabite na 马提尼. Namesto črnega, izberite rdeč suknjič in počutili se boste kot Hugh Hefner.

Črn žametni suknjič je odlična izbira za novoletno zabavo. (Zara.com)
Črn žametni suknjič je odlična izbira za novoletno zabavo. (Zara.com)

V pomladnih mesecih bo črno zamenjala modra obleka. Modra je barva, ki jo za pomlad zapovedujejo vse večje modne hiše. Pot je modri utrl predvsem Kris Van Assche, ki modro obleko postavlja v osrčje Diorjeve moške kolekcije za 2015年春季.

Modra obleka bo v spomladnih mesecih zamenjala črno. (H&M.com)
Modra obleka bo v spomladnih mesecih zamenjala črno. (H&M.com)

Elegantne superge ostajajo popularne tudi v letu 2015. Kričeče barve bo zamenjala preprosta bela, ki zagotavlja minimalističen izgled. Odstotnost barv omogoča, kar največjo osredotočenost na obliko čevlja. Favorit za prihajočo sezono ostaja italijanski izdelovalec 常见项目. Pri tem ne pozabite, da superge ne bodo nikoli tako bele, kot na dan, ko ste jih vzeli iz škatle.

Bele superge se vračajo v velikem slogu. (commonprojects.com)
Bele superge se vračajo v velikem slogu. (commonprojects.com)

背包 že dolgo ni namenjen samo šolarjem in njihovim učbenikom. Modni oblikovalci so z uporabo različnih materialov in barv, nahrbtnik preobrazili v samostojen 时尚配饰. Se na letališču pogosto sprašujete, če vaša prtljaga ustreza meram nizkocenovnih prevoznikov? Dizajnerski nahrbtnik je najbolši način, da se na naslednjem vikend izletu v katero izmed evropskih prestolnic izognete težavam s prtljago.

Nahrbtnik že dolgo ni več samo za šolarje (mrporter.com)
Nahrbtnik že dolgo ni več samo za šolarje (mrporter.com)

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。