fbpx

全新雷诺Grand Scenic——家用车新冠军

新雷诺大风景

新款 Scenic 推出两个月后,新款雷诺 Grand Scenic 面世,它是标准 Scenic 的加长版 24 厘米,可提供 5 个或 7 个座位。较大的版本还配备了20英寸轮毂,第四代Grand Scenic将于2016年底前上市。

Scenic po Scenicu. Tu je novi Renault Grand Scenic, novopečeni prvak med družinskimi avtomobili, ki je 24 centimetrov daljši od novega Scenica, zato ima tudi večji prtljažnik (osnovna prostornina je 718 litrov oz. 40 več kot pri predhodniku). Za 20英寸轮毂 so se pri Renaultu odločili, ker naj bi to pozitivno vplivalo na vozne lastnosti in udobje med vožnjo.


Tudi novi Renault Grand Scenic se namreč drži preizkušenega Renaultovega recepta – prilagodljivost notranjega prostora in potovalno udobje za karseda potešene družinske zahteve in pričakovanja. Na voljo bo s petimi in sedmimi sedeži. Slednja različica ima vgrajen tudi sistem hitrega zlaganja sedežev One Touch, ki omogoča samodejno zlaganje zadnjih sedežev.

Novi Renault Grand Scenic je družinski crossover velikan.
Novi Renault Grand Scenic je družinski crossover velikan.

Na zunaj ga krasijo kromasti in temno kovinski sivi dodatki, njegova silhueta pa je dinamična in elegantna. Opremljen je z bogato paleto pripomočkov za vožnjo, med njimi je serijska tudi aktivna pomoč pri zaviranju v sili (AEBS) z zaznavanjem pešcev, s čimer se ne more pohvaliti nobeno vozilo v tem segmentu. Da je varnost na prvem mestu, dokazujejo tudi tehnologija, ki je sicer svojstvena avtomobilom za globlje žepe (tehnologija Multi-Sense), multimedijska tablica R-LINK 2 z 8,7-palčnim zaslonom in barvni zaslon v višini oči. Doplačljivi bodo vertikalni digitalni zaslon (takega imajo že Espace, Megane in Talisman), od varnostih sistemov pa med drugim 雷达巡航控制 in opozorilo ob nenamerni menjavi prometnega pasu.

阅读更多: Novi Renault Scenic – tako drugačen enoprostorec, da to več ni … (2016)

Razkošje prtljažnega prostora.
Razkošje prtljažnega prostora.

Pod pokrovom novi Renault Grand Scenic ne skriva presenečenj. Renault je zanj rezerviral isto paleto motorjev kot za klasičnega Scenica, s to razliko, da bo lahko gnan tudi z Renaultovim elektrificiranim dizelskim motorjem Hybrid Assist, sicer pa bodo na voljo ”stari obrazi”- bencinska motorja TCe 115 in TCe 130 ter dizelski trio dCi 110, dCi 130 in dCi 160. Motor dCi 110 se lahko nadeja tudi pomoči električnega generatorja in 48-voltne baterije, ki se napaja iz zaviranja. Moč na kolesa bo prenašal 6-stopenjski ročni menjalnik, le pri motorjih dCi 110 in dCi 130 ga boste lahko nadomestili s 6-stopenjskim samodejnim menjalnikom EDC.

更多信息

更多信息:
雷诺.si

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。