fbpx

博物馆地板上的玻璃杯——证明当今艺术可以是任何东西!

Umetniška potegavščina z očali

“今天,我们意识到艺术品可以是任何东西,艺术家可以是任何人,”学术雕塑家 Marjan Drev 说。和他一样,我们也不同意这一点,尽管今天已经不再有界限,因为如果艺术可以是雪铲和小便池,那么艺术可以是任何东西!最新的这样的例子是旧金山现代艺术博物馆的一个场景,青少年偷偷地将玻璃杯放在地板上,参观者误认为它们是艺术装置,并做出了预期的反应。不,他们并没有生气,而是试图沉浸在这件“艺术”作品中,有的甚至热情地拍摄了这件“作品”。

Kako si razlagate 艺术? Je umetnost oblika ustvarjanja, katerega namen je ustvarjanje del z estetsko vrednostjo, ali je umetnost ohlapen pojem, ki je v različnih obdobjih pomenil različno? Danes je umetnost lahko karkoli in zanjo ni treba več biti izšolan umetnik. Če številne primere sodobne umetnosti gledamo skozi prizmo umetnosti kot besede, ki je prevod latinske besede ars, ta pa je prevod grške besede techne, 意思是 技能, potem številnih del, ki jih danes uvrščamo pod umetnost, tam nekoč ne bi našli. Zakaj? Veščine upoštevajo niz nekih pravil, na katere pa se številni današnji kvaziumetniki požvižgajo. Nekoč brez upoštevanja pravil ni bilo umetnosti. Pika. Zato lahko zaključimo, da je beseda umetnost danes zlorabljena v številnih primerih, njena vrednost pa se meri po tem, koliko je nekdo zanjo pripravljen odšteti, ne po toliko po estetski plati.

阅读更多: 斯洛文尼亚杂技团《Dunking Devils》给英国达人秀留下了深刻的印象

''Umetnik'' na delu.
”Umetnik” na delu.

Najnovejši dokaz je potegavščina ameriških najstnikov, ki so si pošteno privoščili obiskovalce muzeja moderne umetnosti v San Franciscu (San Francisco Museum of Modern Art). Skrivaj so namreč na parketu ”razstavili” 眼镜, obiskovalci pa so jih zamenjali za 艺术品 in jih občudovali kot vsako drugo delo ter iskali njegove metafizične pomene. Kaj se jim je podilo po glavi, ni znano, a od leta 1917, ko je na razstavi neodvisnih umetnikov v New Yorku Marcel Duchamp kot umetniško delo predstavil narobe obrnjen pisoar, se zdi, da je umetnost kot pojem resno izgubila  vrednost, ljudem pa so močno padla merila, kar dokazujejo tudi te fotografije, ki so jih najstniki posneli na skrivaj. Mogoče njihova umetnina ni neprecenljiva, je pa neprecenljiva njihova potegavščina.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。