大多数人都知道斯柯达明锐Scout是明锐的越野版,它与Scouts的不同之处在于其离地间隙略高,增加了越野加固,并且装备比明锐的平均水平略好。即使现在也是如此,因为越野新手得到了预期的越野扎贝尔,这在视觉上(足够)将其与其他明锐区分开来。
Vse različice na prodaj pri nas imajo v serijski opremi prilagodljiva biksenonska svetila, kjer funkcijo dnevnih luči prevzame LED tehnika, na strehi pa so strešni nosilci 从 eloksiranega 铝. Nekaj razlik je tudi pri izgledu odbijačev, na boku so okoli blatnikov in dnu pragov dodane plastične obrobe. Del serijske opreme škode octavie scout 他们也是 17 palčna lita platišča 等等 električna poklopljiva stranska ogledala.
Že v osnovi veliko opreme
Tudi v notranjosti so spremembe zgolj malenkostne in po večini obsegajo le napise 版本 na volanskem obroču, robovih pragov in ročici menjalnika, je pa scout izgubil prej značilno ročko za držanje pred sopotnikov, ki je prej pomenila najbolj očitno razliko med različicami.
阅读更多: Škoda fabia – češki polo, ki želi biti po novem boljši od “originala”
O serijski opremi ne bi izgubljali prostora, dovolj je le, če povemo, da je pri “navadnih” octavijah najbolj soroden najdražji paket opreme, ki pa so ga še nekoliko nadgradili, komur še to ni dovolj je tu še konkreten seznam doplačilne opreme.
Za četrtino večja priklopna obremenitev
Glede prostornosti merljivih razlik ni, je pa zaradi nekoliko višje nasajenosti na kolesa za odtenek lažje vstopanje v vozilo, enako 更高 但这也是 坐着, ko ste enkrat v njem. Vedno serijski štirikolesni pogon, prinaša novost in sicer dvojno sklopko haldex pete generacije, ki skupaj z elektronsko zaporo diferenciala, skrbi za odličen stik s podlago na urejenih cestiščih, izven njih pa prej omenjeni haldex prav tako hipoma reagira na izgub stika s podlago in na posamezno kolo pošlje optimalno količino navora. Novost ali bolje rečeno izboljšavo pomeni tudi povečana maksimalna priklopna obremenitev prikolice z zavorami, ki po novem znaša 2.000 kg 是为了 25 odstotkov višja od tiste prej.
En bencinski, dva dizelska motorja
Pri motorjih so na izbiro trije motorji in sicer na bencinski strani 1.8-litrski TSI z 132 kW 和 serijsko DSG prestavno avtomatiko, na dizelski strani pa najdemo dve različici 2,0-litrskega TDI z 110-, oziroma z 135 kW, kjer je prvi zvezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, drugi pa s prej omenjeno avtomatiko.
价格 se pričnejo pri 28.378 evrih, kolikor zahtevajo za šibkejšo od obeh dizelski različic, za bencinsko octavio scout, morate biti pripravljeni odšteti najmanj 31.008, 为了 zmogljivejšo dizelsko pa 32.042 evrov. Octavia scout naj bi v prihodnje predstavljala 7 odstotkov celotne prodaje octavij, kar glede na to, da teh na letni ravni prodajo koli dva tisoč, pomeni, da bo v polnem letu v nakup prepričala okoli 120 kupcev.