超级碗广告具有特殊的力量,因为它们拥有超过一亿的庞大受众群体。这就是为什么NBC将第49届超级碗期间播放的30秒广告价格定得飞涨,达到450万美元。福克斯去年为他们少赚了 50 万(增长 7%)。这就是为什么要为其制作最好和最昂贵的广告,因为据说 1 个超级碗广告的覆盖范围相当于 250 个每日广告的覆盖范围。
Super Bowl oglasi so 商标 finala ameriške nogometne lige, zato izid tekme še zdaleč ni edini rezultat, ki šteje. Resda so oči večine uprte na dogajanje na igrišču in so tisti moment važne le številke na tabli z rezultatom, pa oglaševalce po koncu tekme zanima predvsem številka, koliko ljudi si je ogledalo 奇观 in kaj o oglasih pravijo spletna omrežja. Vložki in tveganje ter posledično pričakovanja so pač gromozanski. Zato tako kot ekipi, tudi oglaševalci na Super Bowlu dajo od sebe najboljše, kajti dandanes finala ameriškega nogometa velik del publike ne gleda toliko zaradi nogometa, pač pa predvsem zaradi “spremljevalnega programa”. In ker smo najbolj nepozabne glasbene nastope že obdelali, je zdaj čas, da si dan pred finalom 2月1日 krajšamo z ogledom najboljših Super Bowl oglasov vseh časov.
10. Carl’s Jr., Paris Hilton, 2005
9. Dodge Ram, ”Farmer”, 2013
8. Budweiser, ”Puppy Love”, 2014
7. Monster.com, ”When I Grow Up”, 1999
6. Chrysler, ”It’s Halftime in America”, 2012
5. Snickers, ”You’re Not You When You’re Hungry”, 2010
4. Budweiser, “Bud-weis-er”, 1995
阅读更多: 2015 年超级碗:美式橄榄球和广告奇观