fbpx

Toyota FCV – avtomobili na gorivne celice postajajo realnost

Toyota je objavila prve uradne fotografije in podrobnosti serijske različice modela na gorivne celice, ki naj bi ga evropejci v salonih zagledali prihodnje leto. Z enim rezervoarjem in ničelnimi emisijami bo lahko premagala razdalje do 480 km, cene pa se bodo pričele pri dobrih 50 evrskih tiočakih.

Oblike FCV se bo potrebno še nekoliko navaditi, saj so poteze tako prednjega kot zadnjega konca zelo samosvoje. Je pa res da tudi prva generacija priusa ni prejela (veliko) priznanj za oblikovanje.
Oblike FCV se bo potrebno še nekoliko navaditi, saj so poteze tako prednjega kot zadnjega konca zelo samosvoje. Je pa res da tudi prva generacija priusa ni prejela (veliko) priznanj za oblikovanje.

FCV ali fuell cell vehicle  je poleg imena v veliki meri ohranil tudi zunanjo podobo  in mere študijske različice predstavljene pred dvema letoma, kar pomeni, da je dokaj samosvoje in futuristično oblikovan, meter pa 长度 in širino pokaže 4870 mm, oziroma 1.810 mm, v višino ga je za  1535 mm, medosna razdalja pa znaša prav tako limuzinsko odmerjenih 2780 mm.

Kljub temu da ime FCV še ni uradno potrjeno, pa je sedaj že znano, da bo model na gorivne celice prvo na voljo Japonskim kupcem, ki ga bodo v salonih lahko prvič ugledali aprila 明年, tekom le tega pa bosta sledili še lansiranji na stari celini (EU) in onstran Atlantika (ZDA).

Toyota je ob tem še dokaj skopa s tehničnimi podatki za za model, je pa znano, da naj bi 自治 z enim polnjenjem rezervoarja vodika pa naj bi znašala slabih 500 km, pospešek do stotice pa naj bi trajal okoli 10 sekund.

Poleg zunanje podobe pa se bo potrebno navaditi tudi 价格, ki naj bi se na evropskih trgih 开始了 好的 50 tisočakih, je pa ob tem treba omeniti, da je cena Hondinega maloserijskega FCX clarity ob lansiranju znašala še veliko bolj zasoljenih 800 tisoč evrov.

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。