大众T-Roc来了!大众的宣传活动异常漫长,因为他们已经用T-Roc来戏弄我们很久了,我们早在2014年就看到了这个概念。最近,它的表弟西雅特Arona成为了人们关注的焦点,但不知何故没有那么热情就像新款 T-Roc 推出时那样。因此,T-Rock 在发布会上大放异彩并完全盖过了其他城市跨界车也就不足为奇了。不管怎样,它只是大众品牌的首款跨界SUV。
大众T-Roc svojega predhodnika še nima, ima le večja in starejša brata Tiguana 和 Tuarega。在 大众汽车 so presodili, da so potrebe in povpraševanje po manjšem križancu kompaktnih mer in mestno-terenske oddaljenosti od tal, kar niti ni iz trte izvito, saj napovedi kažejo, da se bo SUV-segment v naslednjih 10 letih povečal za 50 %.
Konkurentom se bodo nedvomno zatresle hlače, saj se bodo T-Roc preprosto morali prilagoditi. Po velikosti ga namreč lahko postavimo ob bok Renaultovem Capturju, Nissanovemu Juku, Citroënovemu C3 Cactusu, Peugeotu 2008 …, družbo pa mu bosta delala tudi 现代科纳 和 起亚斯托尼克. V svojem koncernu pa bo vsekakor štrene mešal “prestižnejšemu” Audiju Q2.
SUV-segment je najhitreje rastoči segment v avtomobilski industriji in 大众T-Roc se bo v tej vlogi lahko izkazal. Kljub kompaktnim meram ima privlačen športen dizajn, ki zajema vse tipične karakteristike SUV-jev. Ponuja širok izbor pestrih barv in ogromno možnosti za individualizacijo. Slednje je v današnjem času še posebno zaželeno, saj bi prav vsak posameznik rad nekoliko izstopal iz povprečja.
Razvoj tehnologije seveda ne počiva in, kot pravijo, dela T-Roc prve korake proti vožnji brez nesreč. Zapomnil si bo voznika in mu prilagodil ambientalno osvetljavo, klimatsko atmosfero in poiskal njegovo najljubšo radijsko postajo. Za T-Roca bo na razpolago 6 različnih motorjev, med katerimi ima najmočnejši 190 konjskih moči in bo na voljo tudi z Volkswagnovim 四轮驱动. Na trg bo zapeljal konec novembra, zanj pa naj bi bilo treba odšteti okoli 20 evrskih tisočakov. Zato hitro v salone!
Galerija slik: Volkswagen T-Roc
更多信息:
大众汽车网站