fbpx

2018 年女装时尚:今年最大的女装时尚趋势

如果您已经准备好为即将到来的季节购物,那么这些 2018 年女性时尚趋势可能会成为您的灵感。在Pinterest社交网络上,这些趋势最常被固定在各种时尚板上,它们也是搜索次数最多的,并且它们的受欢迎程度正在迅速增长。这是2018年顶级女装时尚。

Ženska moda 2018: 最大的 ženski modni trendi za letos:

Hlače na zvonec

Skinny kavbojk se morda res ne boste nikoli naveličale, a kljub temu letos poskusite s trendom, za katerega si nihče ni mislil, da se bo zares vrnil. Hlače na zvonec lahko nosite s petami, supergami ali sandali, bodisi čez dan bodisi zvečer.

Hlače na trapez
Hlače na zvonec

Logotipi

Logotipi so bili priljubljeni že lani in tudi letos ne bo nič drugače.

Logotipi
Logotipi

Čevlji z dodatki

Biseri, zakovice ali kristali – vse to je postalo nepogrešljiv dodatek k obutvi, pa naj gre za superge ali za čevlje s peto.

Čevlji z dodatki
Čevlji z dodatki

(Pre)veliki uhani

Priljubljenost se je tem uhanom na Pinterestu povečala skoraj tisočkrat. Očitno ne gre le za prehodni trend.

(Pre)veliki uhani
(Pre)veliki uhani

贝雷帽

Ta šik pokrivala niso več rezervirana le za Francozinje – nosijo jih skoraj vse ‘trendseterke’, na Pinterestu pa se je priljubljenost povečala za 269 odstotkov.

贝雷帽
贝雷帽

Visok razporek

Visok oziroma daljši razporek bomo lahko videle na oblekah, krilih, majicah in srajcah. Na Pinterestu je namreč temu trendu priljubljenost zrasla za 147 odstotkov.

Visok razporek
Visok razporek

分层

Gotovo veste, da je lahko plastenje oblačil videti fenomenalno, kajne? Zato ni nič čudnega, da trend ostaja in postaja vedno bolj priljubljen.

分层
分层

牛仔布

To je trend, ki se ga vedno razveselimo. Obstaja sploh boljša kombinacija, kot so kavbojke, bela majica in topel pulover?

牛仔布
牛仔布

Lakirano usnje

Če smo v 2017 proslavljale famozne škornje, ki so bili videti kot nogavice, potem bomo v 2018 obutev iz lakirnega usnja z dodatki pleksi stekla na petkah ali torbicah.

Lakirano usnje
Lakirano usnje

袜子

Če en trendi, ki deli modni svet, a kljub temu postaja vedno bolj iskan – nogavice različnih modelov in vzorcev v kombinaciji s čevlji s peto, gležnjarji ter tudi z balerinkami in natikači.

袜子
袜子

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。