fbpx

2015 年超级碗:美式橄榄球和广告奇观

超级碗是 NFL 职业橄榄球联盟的最后一场比赛,是世界上最大的单一赛事之一。虽然超级碗基本上是一项体育赛事——美式橄榄球,但它长期以来一直是今年音乐和广告的亮点之一。否则如何解释音乐会部分收视率最高且广告商支付巨额费用来播出这一事实呢?今年,2015年超级碗比赛将于2月1日在菲尼克斯体育场举行。您准备好观看真正的美式 NFL 橄榄球了吗?

重要信息
什么时候?
在哪里?
Phoenix, ZDA
组织者
脸书活动
入场费
无信息

Super Bowl 2015  – za 49. lovoriko  se bodo v glavnem mestu Arizone (prizorišče University of Phoenix Stadium) udarili Baltimore RavensiNew England Patriotsi, bitka za glasbeni oder pa je letos pripadla 凯蒂帕里, ki se ji bo pridružil z Grammyjem nagrajeni 莱尼·克拉维茨. V svet bo sliko prenašala televizijska hiša NBC, ki si obeta podoben dosežek kot lani, ko je je Bruno Mars pred televizijske ekrane med polčasom prikoval 111,5 milijona gledalcev (ki jim je treba prišteti še 100 tisoč s štadiona).

Bruno Marsa bo na glasbenem odru med odmorom zamenjala Katty Perry.
Bruno Marsa bo na glasbenem odru med odmorom zamenjala Katty Perry.

Koliko je resnice na tem, da morajo po novem glasbeniki plačati za nastop in ne obratno, ostaja poslovna skrivnost, znano pa je že, da bo državno himno zapela dobitnica nagrade Tony, Idina Menzel, ki jo poznamo po naslovni pesmi Let it go za Disneyjevo risanko Ledeno kraljestvo.

阅读更多: 世界杯如何击败超级碗

Super Bowl je sicer en sam presežek, dan, ko se podirajo (ne)športni rekordi, dan, ko ameriški nogomet zanima ves svet, čeprav njegova pravila onkraj luže pozna le peščica. Je pa tako, da je to za gledalce prej šov kot pa športni dogodek. Gre za hollywoodizacijo športa, kjer je v ospredju zabava in ne toliko pristno navijaštvo, zato ne preseneča naslednji podatek, da je v Ameriki za Zahvalnim dnevom to dan, ko ljudje pojejo največ hrane v letu (prodanih je npr. preko 1,25 milijarde piščančjih perutničk).

Kdo bo nasledil Seattle Seahawkse?
Kdo bo nasledil Seattle Seahawkse?

In medtem ko so bile prve vstopnice leta 1967 po vsega (preračunanih) 10欧元, je cena danes 100-krat višja. Če torej kanite iti na tekmo ameriškega nogometa boste morali izbirati med plačilom trimesečne najemnine ali okoli štirimi urami športno-glasbeno-oglaševalskega spektakla.

更多信息

更多信息:
www.nfl.com

自2004年以来与您同在

从年 2004 我们研究城市趋势,并每天向我们的追随者社区通报最新的生活方式、旅行、风格和激发激情的产品。从 2023 年开始,我们将提供全球主要语言的内容。