fbpx

10 حقائق مخفية عن الفنادق التي لا تعرفها ولكن يجب عليك ذلك

تبدو الإجازة في الفندق وكأنها قصة خيالية، لكنها قد تتحول بسرعة إلى كابوس. قبل حجز الإقامة في الفندق، يجب عليك معرفة المزايا والعيوب التي تختارها.

Ne glede na to, za kateri hotel se odločite, bodo nekatere stvari skoraj povsod enake. Katerih 10 pomembnih dejstev o hotelih je večini ljudem skritih?

10. Večina hotelskih sob je zelo umazanih.

Če praha in madežev ne boste opazili s prostim očesom, vam jih bo gotovo razkrila lučka za zaznavanje umazanije. Nič nenavadnega ne bo niti, če boste v sobi našli predmete prejšnjih strank, ki jih sobarice niso opazile.

9. Sobarice spijo v vaših sobah.

Zgodi se, da sobarice za počitek izkoristijo kar vašo posteljo.
Zgodi se, da sobarice za počitek izkoristijo kar vašo posteljo.

Sobarice si od napornega dela marsikdaj oddahnejo kar v vaši postelji. To se zgodi v primeru, da se je soba že izpraznila, novi gostje pa se bodo v njo vselili šele čez nekaj ur. Po krajšem počitku nato opravijo svoje delo.

8. Mnogi sefi so nezanesljivi.

Tisti, ki v hotelskih sobah redno uporabljate sef, verjetno že veste, da ga je pred uporabo potrebno večkrat preizkusiti. Če vas pusti na cedilu, se boste znašli v hudih težavah.

7. Telefon lahko razmagneti kartico za odpiranje vrat.

Brez delujoče kartice boste ostali pred vrati svoje sobe.
Brez delujoče kartice boste ostali pred vrati svoje sobe.

Iz tega razloga vam svetujemo, da svojega mobilnega telefona ne shranite v enak žep kot kartice za odpiranje vrat vašega sobe. Če tega navodila ne boste upoštevali, se lahko kaj hitro zgodi, da boste pomoč morali iskati na recepciji.

6. Nadgradnja sobe je odvisna od vedenja gosta.

Svetujemo vam, da se do hotelskega osebja obnašate kar se da prijazno. Le v tem primeru boste za enako ceno ali nizko doplačilo dobili možnost nadgradnje sobe. To je seveda mogoče le, če hotel ni polno zaseden.

5. Delo v hotelu je zelo stresno.

Delo na recepciji je težje, kot se morda zdi.
Delo na recepciji je težje, kot se morda zdi.

Delo hotelskega osebja je vse prej kot lahko. Kljub temu, da zaposleni za napake, do katerih prihaja, največkrat niso krivi, pa se morajo vsakič znova soočati z napornimi gosti. Za povrh je plačilo, ki ga prejemajo za svoje delo, dokaj nizko.

4. Hoteli shranjujejo podatke o gostih.

Če ste v določenem hotelu v preteklosti povzročali težave, ne pričakujte, da vas bodo zaposleni znova sprejeli odprtih rok. Lahko se celo zgodi, da sobe ne boste mogli rezervirati. Hoteli namreč v svojem računalniškem sistemu hranijo podatke o gostih.

3. Najboljši dan za rezervacijo je nedelja.

Svoje naslednje počitnice rezervirajta v nedeljo.
Svoje naslednje počitnice rezervirajta v nedeljo.

Cene hotelskih sob na spletnih platformah se vseskozi spreminjajo, najnižje pa so običajno ob nedeljah. Nekaj denarja boste prihranili tudi, če boste potovanje načrtovali že nekaj časa pred dejanskim odhodom.

2. Prijava z razlogom vzame nekaj časa.

Prijave gostov osebju v recepciji vzamejo veliko časa, kar je razumljivo, a to je zato, ker naj bi vključeval do 26 korakov, zato je pomembno, da med čakanjem ostanete potrpežljivi.

1. Pijača v sobah ni vedno brezplačna.

Pijača v sobah ni vedno brezplačna.
Pijača v sobah ni vedno brezplačna.

Če na mizi hotelske sobe najdete steklenico vode, še ni nujno, da ta služi le kot dobrodošlica, pač pa je potrebno za njo plačati. O tem, kaj je vključeno v ceno vašega bivanja v hotelu, se pozanimajte na recepciji.

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.