وصلت مسابقة تصميم 2ndSkin إلى نهاية مثيرة! قامت لجنة التحكيم المتخصصة باختيار المركزين الثالث والثاني والفائز في مسابقة التصميم من بين المتأهلين العشرة النهائيين. الفائز في مسابقة تصميم 2ndSkin كان Domen Kalin.
Štiričlansko žirijo, Anžeta Herbsta, G3 Spirits, Tjašo Kokalj, modno poznavalko, Sašo Radovića, art direktorja in Aljošo Bagola, kreativnega direktorja, je najbolj prepričala kreativna rešitev Domna Kalina. Ta je s svojim delom poskrbel, da bo nova etiketa na steklenici najbolj priljubljenega zeliščnega likerja فى العالم (p)ostala moderna, drzna in nezamenljiva. Žirija je v oblikovalski rešitvi prepoznavala visoko dodano vrednost, uporabnost in močno povezanost z izhodišči. Ljubitelji kultne grenčice bodo svojo najljubšo pijačo poslej na prodajnih policah našli še hitreje in ob uživanju pijače delili svoje vtise o novi podobi.
Oblikovalski natečaj 2ndSkin je k sodelovanju pritegnil več kot 200 ustvarjalcev, ki so preizkusili svojo ustvarjalno žilico in se lotili izjemnega izziva – oblikovanja priložnostne etikete, ki bo krasila 10.000 steklenic najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu. Zmagovalec bo za nagrado prejel 1.000 evrov denarne nagrade, poleg tega bo skupaj z drugo in tretje uvrščenim odšel na ogled tovarne v Wolfenbüttel in užival berlinskem nočnem življenju.
Ogled desetih finalnih si oglejte na spletni strani 2ndskin.si.
معلومات اكثر:
2ndskin.si