fbpx

2ndSkin: Der beliebteste Kräuterlikör mit neuem Label

Der 2ndSkin-Designwettbewerb ist spannend zu Ende gegangen! Aus den zehn Finalisten wählte die Fachjury den dritten und zweiten Platz sowie den Gewinner des Designwettbewerbs. Der Gewinner des 2ndSkin-Designwettbewerbs war Domen Kalin.

Štiričlansko žirijo, Anžeta Herbsta, G3 Spirits, Tjašo Kokalj, modno poznavalko, Sašo Radovića, art direktorja in Aljošo Bagola, kreativnega direktorja, je najbolj prepričala kreativna rešitev Domna Kalina. Ta je s svojim delom poskrbel, da bo nova etiketa na steklenici najbolj priljubljenega zeliščnega likerja in der Welt (p)ostala moderna, drzna in nezamenljiva. Žirija je v oblikovalski rešitvi prepoznavala visoko dodano vrednost, uporabnost in močno povezanost z izhodišči. Ljubitelji kultne grenčice bodo svojo najljubšo pijačo poslej na prodajnih policah našli še hitreje in ob uživanju pijače delili svoje vtise o novi podobi.

Oblikovalski natečaj 2ndSkin je k sodelovanju pritegnil več kot 200 ustvarjalcev, ki so preizkusili svojo ustvarjalno žilico in se lotili izjemnega izziva – oblikovanja priložnostne etikete, ki bo krasila 10.000 Flaschen najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu. Zmagovalec bo za nagrado prejel 1.000 evrov denarne nagrade, poleg tega bo skupaj z drugo in tretje uvrščenim odšel na ogled tovarne v Wolfenbüttel in užival berlinskem nočnem življenju.
Ogled desetih finalnih si oglejte na spletni strani 2ndskin.si.

Mehr Informationen

Mehr Informationen:
2ndskin.si

Seit 2004 bei Ihnen

Ab 2004 Wir recherchieren urbane Trends und informieren unsere Follower-Community täglich über das Neueste aus den Bereichen Lifestyle, Reisen, Style und Produkte, die mit Leidenschaft begeistern. Ab 2023 bieten wir Inhalte in den wichtigsten Weltsprachen an.