مع طراز جوليا كوادريوفوجليو، أثارت ألفا روميو إعجاب جميع خبراء السيارات، لكن هذا الطراز على الأرجح لن يجد طريقه إلى معظم الكراجات. وبالتالي، تبحث جوليا العادية عن مكانها في المنافسة القوية في فئة D، التي تهيمن عليها سيارات BMW الفئة الثالثة، ومرسيدس بنز C Class، وأودي A4، وجاكوار XE.
الفا روميو جوليا je posebna lepotica, ki ji lepote ne manjka. Ošabne linije bokov se lepo zaključujejo v skoraj erotičnem zadku. V prednjem delu se bohoti tako zelo klasična trikotna maska, skupna vsem Alfam od prvega modela dalje. Stranska silhueta pa je skorajda neponovljiva in naravno oblikovana.
Giulia je tako zlahka najlepši avtomobil v razredu, ki zgodbo o lepi zunanjosti uspešno prenese v notranjost. Tudi tu Giulia deluje ošabno in s kakovostnimi uporabljenimi materiali precej vrhunsko. A tudi na račun zunanje lepote je notranjost nekoliko manj prostorna kot pri konkurenci. Posebej zanimiv fenomen je prtljažni prostor, ki deluje majhno, a podatki o litrih pokažejo, da ima identično prostornino kot najbližja konkurenca – أودي A4 و سلسلة بي ام دبليو 3.
Zunanji lepoti brez težav sledi vozna dinamika, ki se jo da uravnavati s sistemom الحمض النووي. Ta poskrbi, da lepotico spremenite v športnico in ji utrdite boke ter dvignete pritisk v krvi. Takšna, jezna ter povrhu še ošabna, vas bo v ovinke zapeljala z neverjetno natančnostjo, pri tem pa dolgo ostajala nevtralna. Nova Giulia se seveda po zaslugi pogona na zadnji kolesa pelje zanimivo in na trenutke v skladu s tradicijo celo nekoliko nervozno. ألفا namreč zadnji pogon ni uporabila vse od modela Alfa Romeo 75. A pri Alfi takšnih avtomobilov niso pozabili delati. Zasluga za izjemno vozno dinamiko pa med drugim tiči tudi v lahkih materialih ter tako mali skupni masi avtomobila.
Testna različica je pod motornim pokrovom skrivala 2,2-litrski motor JTDm, ki iz svoje duše iztisne 180 حصان oziroma 134 kW. Gre za motor pri vrhu dizelske ponudbe. Tudi zato je moči zadosti, da boste velikokrat prehitri ter da boste na avtocesti zlahka presegli zakonske omejitve ter Giulio prignali do 222 km/h končne hitrosti. Od semaforja do semaforja pa vas bo v prekrške silil pospešek, ki Giulio izstreli do 100 كم / ساعة في 7,2 sekundah. Pri tem pa je treba poudariti, da vam tudi nekoliko bolj dinamična vožnja ne bo pretirano osušila rezervoarja za gorivo, saj je testna Giulia porabila pod 6,5 litra, ko se nam je v njeni družbi uspelo spodobno vesti.
Giulia je lomilka src, ki bo marsikateremu ljubitelju te znamke dvignila raven hormonov do te ravni, da se bo odločil za nakup. A je vsaj za tiste nekoliko bolj racionalne cena Giulie postavljena nekoliko visoko. Cena testne je namreč z lahkoto presegla magično značko 50.000 evrov, kar je v segmentu D znesek, za katerega si lahko omislite katerokoli premijsko znamko s primerljivim nivojem opreme. Od zdaj seveda tudi Alfa Romeo.
معلومات اكثر
الفاروميو