يكشف بييرباولو لازاريني، المعروف بمفاهيمه الفريدة للمراكب المائية، عن أحدث إبداعاته، Avanguardia، والتي تُترجم إلى "الطليعة".
Megajahta Avanguardia je dobila ime po poziciji svojega nadzornega stolpa, ki spominja na glavo laboda. Ta, (nezavedno) navdihnjena z japonsko mango iz 70. let prejšnjega stoletja, služi za manevriranje 137 metrov dolge jahte. Z “vratu” se lahko tudi sname in se spremeni v pomožni 16-metrski čoln. Ko je Avanguardia v gibanju, pa lahko “glava” ali nadzorni stol prilagodi svoj položaj tako, da se premakne na sredino jahte.
Zadnji del krova jahte vključuje tudi dve reaktivni kapsuli, ki ju je prav tako oblikoval Lazzarini. Ti se lahko pritrdita na konstrukcijo jahte in postaneta njej pomožni pogon. Avanguardia je sicer razdeljena na pet krovov in lahko sprejme do 60 potnikov. Pogon je zamišljen z dvojnima popolnoma električnima stranskima motorjema, za večjo hitrost pa je tukaj še Rolls-Roycov motor sistema MTU, ki lahko 137 metrov dolgo jahto potisne do najvišje potovalne hitrosti 18 vozlov.
Kar je v bistvu vaja v stilu, bi lahko po besedah Lazzarinija postalo resničnost – če bi se našla stranka, ki bi bila pripravljena v Avanguardio vložiti svoj kapital. Konstrukcija takšne jahte pa bi lahko stala tudi 500 milijonov evrov.