خضعت فولكس فاجن باسات للتجديد في جميع إصداراتها. سيارات السيدان، Variant، Alltrack وGTE جاهزة لمغامرات جديدة، بمظهر متجدد وتكنولوجيا إضافية وتحسينات في المحرك.
فولكس فاجن باسات je drugi najbolj prodajani Volkswagen, prvi pa še vedno ostaja Golf. Kot je že v navadi pri osvežitvah, smo deležni manjših kozmetičnih popravkov, bistvo pa ostaja skorajda enako. In tudi tokrat ni nič drugače. Prenovljeni Passat ima spremenjen sprednji in zadnji odbijač, prednjo masko in tako sprednje kot zadnje žaromete. Da boste prenovljeno različico lažje prepoznali, si oglejte بعقب, na katerem je napis Passat, narejen v istem stilu, kot pri modelu Arteon.
V notranjosti imamo po novem na voljo zabavno-informacijski sistem الثالث أجيال, ki ima izboljšano medsebojno delovanje z zaslonom za digitalne merilnike. Zaslon na dotik je na voljo v velikosti 6,5-, 8,0- و 9,2-palcev ويدعم internetni radio in pridobivanje prometnih informacij v realnem času. Nadgrajeni asistenčni sistemi omogočajo prenovljenemu Passatu delno avtonomno vožnjo po avtocesti, do hitrosti 210 كم / ساعة. Lahko si omislite prediktivni tempomat, pomočnika za ohranjanje voznega pasu, asistenta za prikolico in parkirnega asistenta.
Po novem imajo vsi motorji, tako dizelski kot bencinski, nameščen filter, ki zmanjšujejo količino škodljivih delcev v izpuhu. Trije bencinski motorji TSI bodo imeli 150, 190 أو 272 konjskih moči, trije dizelski motorji تي دي آي حسنًا 120, 190 أو 240 konjskih moči. Na voljo bo še dizelski motor z oznako Evo، مع 150 حصانا. Prenovljeni Passat GTE ima zdaj dovolj zaloge električne energije za do 55 كيلومترا طريق طويل.
Tokratni Passat bo še zadnji, ki bo nosil oznako- narejeno v Nemčiji. Passata so v Nemčiji izdelovali vse od leta 1978, z naslednjo generacijo pa se bo, po napovedih, proizvodnja selila na Češko.
Galerija slik: Volkswagen Passat
معلومات اكثر:
فولكس فاجن