بعد أن أطلق فريق كرايسلر نسخة هيلكات تشالنجر قبل أشهر، شمر الخبراء في دودج عن سواعدهم على الفور وبدأوا في تصميم شاحن أكثر سمية، وهي سيارة سيدان في نفس نسخة هيلكات. وبدلاً من 600 حصان، سينتج محرك البنزين هيمي سوبرتشارج سعة 6.2 لتر قوة تصل إلى 707 حصانًا، وهو ما يكفي لسرعة 328 كم/ساعة.
Rezultat dela je najhitrejša serijsko proizvajana limuzina vseh časov, saj so 6,2-litrski HEMI supercharged motor “navili” na kar 707 KM ali 520 kW ter tovornjaških 880 Nm navora, kar zadošča da stotico na merilniku hitrosti prekrije v superšportnih 3.7 ثواني, taisti merilnik pa se nato zaustavi šele pri oznaki 328 km/h. Tako naj bi “četrt milje” kolikor dolge so značilne ameriške dirke v ravni črti, prevozil v 11 sekundah, kar ga zelo približa magični meji 10 sekund. prekaša pa celo najbolj zmogljive “hišne” superšportnike kot so: chevrolet camaro ZR1, dodge viper SRT GTS, corvete ZR1.
Najmočnejša različica chargerja si tako večino vozne mehanike kot tudi motor deli s prej omenjenim challengerjem, kateremu moč in s tem zmogljivosti pa so s 600 KM dvignili na preko 700 KM. S tem je charger SRT hellcat občutno močnejši tudi od najbolj očitnega konkurenta بي ام دبليو م5, ki v različici obeležitve 30 obletnice tega modela zmore 600 KM.
Ob tem so mu inženirji namenili še bolj zmogljiva podvozje in vzmetenje ter zavorni sistem Brembo بماذا 390 milimetrskimi zavornimi diski, obenem pa so mu izboljšali razmerje teže med obema kolesnima osema, kjer sedaj to znaša 54:46 v korist prednjega para koles, kar je zelo blizu idealni razporeditvi teže.
اقرأ أكثر: دودج تشالنجر هيلكات: أقوى سيارة هيلكات على الإطلاق
Za prenos enormne moči na zadnji par koles in posledično na cesto skrbi izboljšana osemstopenjska prestavna avtomatika, z samo 160 milisekundnimi presledki med posameznimi prestavami. Za čim boljši stik s podlago pa skrbijo posebne Pirelli P Zero performance pnevmatike, ki so postavljene na platišča premera 20 palcev. Vnoznik pa ima na razpolago tudi sistem prilagodljive trdote blažilnikov v treh nastavitvah.
Posebnost predstavlja tudi ključa, ali bolje rečeno dva od njih, kjer rdeči ključ v zaganjaču odklene celotno 707 KM konjenico pod pokrovom, medtem ko črni ključ omeji le to na 500 KM. s tem lahko lastnik načrtovano usklajuje komu nameni kakšen ključ in s tem kolikšno moč pod prste posameznega voznika. Poleg tega pa tistim, ki ne zaupajo avta drugim voznikom, ko vam ga osebje najljubše restavracije parkira na njihovo parkirišče, obstaja nastavitev, kjer lastnik s pomočjo štirimestne kode vklopi t.i. Valet Mode, kjer elektornika motorju še dodatno pristriže krila.
Prodaja trenutno najmočnejšega ameriškega “muscle car” steče v prvi polovici prihodnjega leta, le malce pred tem pa bodo pri Dodgu razkrili tudi ceno zanj, vseeno pa naj bi ibla blizu cene prej omenjenega challengerja hellcat, se pravi okoli 60 tisoč ameriških zelencev. Če ga želite med prvimi zapeljati v garažo pa vedite, da bo proizvodnja omejena na zgolj 1.200 primerkov letno.