لا تزال سيارة نيسان Z الرياضية الجديدة رسمياً في مرحلة النموذج الأولي، ولا نعلم ماذا سيكون إسمها في النسخة النهائية. لكن المسؤولين في نيسان كشفوا عن بعض التفاصيل المثيرة.
Najprej začnimo s slabo novico. Novi نيسان Z naj ne bi bil na voljo evropskemu trgu, a tam kjer bo na voljo naslednik tudi pri nas popularnega Nissan 370Z, se bodo lahko kupci tudi v letu 2020 odločali med samodejnim in avtomatskim menjalnikom. Pri نيسان so najprej začeli z idejo o električnem športnemu kupeju, a so se odločili za “klasični” avtomobil, je povedal Nismo Hiroshi Tamura. Bo pa novi Nissan Z elektrificiran, to je jasno že danes.
Avto je v razvoju od مارس 2017 و نيسان priznava, da se še vedno ni odločil za ime, ki ga bo uporabil. Z več kot 1,8 milijona prodanih avtomobilov Z od prvega modela, predstavljenega davnega leta 1969, lahko z gotovostjo trdimo, da ima novi športni avtomobil pred sabo precej resen izziv in stopa v velike čevlje predhodnika.
Ko bo predstavljen novi Z, bo reinkarnirani zmogljivi kupe nekoliko daljši, širši in nižji od 370Z. V njegovem “jedru” se bo skrival 3.0-litrski V6 z dvema turbinama, ki bo moč pošiljal na zadnja kolesa. Kakšno? Zagotovo več kot dosedanjih 332 KM و 366 Nm, ki jih ima aktualni model.