fbpx

أودي Q7 الجديدة - السيد. كبير

Novi Audi Q7 - 2015 (Slovenska predstavitev)

لطالما اعتبرت أودي Q7 مختلفة، مختلفة جدًا لدرجة أنها استمرت في الجيل الأول دون تغيير تقريبًا لمدة 10 سنوات دون تغييرات كبيرة. نظرًا لفرضها ، فقد اجتذبت بشكل أساسي أولئك الذين يحبونها كثيرًا وأيضًا مختلفة قليلاً. وفي الجيل الثاني تبرز مرة أخرى. سواء من حيث التقنيات أو في شكل غير عادي بنفس القدر، قادر على إرضاء الكثير من الناس. ولكن فيما يتعلق بالتكنولوجيا، فإن الانطباع الأول أكثر من ممتاز ويتوافق مع شعار أودي - ميزة في التكنولوجيا. وقفزة كبيرة نحو المستقبل. هذا هو السيد. كبيرة - أودي Q7 الجديدة.

Je že tako, da so si v Ingolstadu zadali narediti terensko vozilo, ki bo zmoglo krojiti sam vrh v razredu kjer trenutno kraljujejo بي ام دبليو اكس 5 و X6 و Mercedes ML. Da bo dogajanje v tem segmentu še bolj pestro se v letošnjem letu napoveduje še Mercedesov GLE و GLS. فولفو pa je ravnokar na ceste zapeljal prenovljeni فولفو XC90. Tudi zaradi vseh tržnih novosti si torej niso zadali lahkega dela z novim Q7 in tako niso sklepali kompromisov.

Novi Audi Q7 je po zunanjim merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti!
Novi Audi Q7 je po zunanjim merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti!

Novi Audi Q7 je pri zunanjih merah izgubil kakšen centimeter, a obljubljajo, da je je zrasel v notranjosti. Je pa vsekakor v povprečju shujšal za 325 kilogramov, kar se mogoče ne sliši veliko, a je v tem razredu pravzaprav ogromno. Ta izguba teže se pozna tako pri vozni dinamiki, kot porabi. Vse skupaj resnično deluje lahkotno, še vedno ogromni Q7 pa se po občutkih pelje dosti bolj podobno kakšnemu dosti manjšemu vozilu. Deloma lahko to pripišemo tudi inovativne-mu sistemu obračanja vseh 4 koles hkrati ter stalnega 4 kolesen-ga pogona quattro in izjemnega vzmetenja in konfiguracije podvozja. To podvozje ima seveda zračno vzmetenje, ki ga je mogoče pred-nastavit v kar 7 režimov delovanja. Vse kot skupek, daje vozniku izjemne občutke o dogajanju z vozilom in je resnično v samem razrednem vrhu.

Q7 bo svoje potnike varoval z intuicijo ter razvajal z avtonomno vožnjo

Q7 je zakladnica tehnoloških inovacij ter pomagal vozniku. A kar je pomembno je, da jih je kar nekaj vključeno v serijsko deželno opremo samega vozila. Kar je pohvalno! Tako je v osnovni serijski sistem pre sense basic و مدينة. To pomeni, da avtomobil sam zavira v primeru nevarnosti, pomaga vozniku pri izogibanju oviri s pomočjo pri sukanju volana v smer izogiba ter opozarja vozila, ki vozijo zadaj o možnosti naleta z hitrim prižiganjem smerokazov. أودي Q7 bo seveda znal parkirati sam, a to počne bolje, saj je ta sistem tokrat v posodobljeni in že tretji generaciji. V koloni pa bo s pomočjo radarjev vozil praktično sam z minimalno asistenco voznika.

Notranjost je sveža in zanimiva. Občutki zelo limuzinski!
Notranjost je sveža in zanimiva. Občutki zelo limuzinski!

ا tehnoloških pomagalih in raznih varnostnih sistemih, bi lahko še razpredali. A se listi pomagal ter raznih dodatkov ni videti konca. Tu se zdi, da أودي zares korak pred konkurenco.

Prostora tudi za tretjo vrsto sedežev

Pri svojih 505 centimertih, ponuja novi Q7 tudi možnost doplačila tretje vrste sedežev in sicer za neskromnih 1.698 evrov, a vam bo ta poteza na nek način malček zmanjšala sicer ogromen prtljažni prostor, ki pri navadni različici znaša kar 890 litrov in se lahko poveča na 2.075 litrov s podiranjem druge vrste.

Kljub temu, da je nekoliko manjši ima ogromno rit. In to nam je všeč!
Kljub temu, da je nekoliko manjši ima ogromno rit. In to nam je všeč!

Dva motorja, kasneje priklopni hybrid

V tem razredu je filozofija jasna! V6 je edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro. To je osnova od katere pa lahko izbirate med bencinskim in dizelskim agregatom. Pri čemer je محرك ديزل v onovi precej cenejši in po vsej verjetnosti glede na maso vozila boljša ogljična izbira. Motorja sta torej 3.0 TDI z močjo 200kW (272 KM) ter 3.0 TFSI z močjo 245 kw (333 KM), ki oba od 0 do100km/h porebujeta pičlih 6.3 – oziroma 6.1 sekunde. Dizel naj bi po navedbah porabil le 5.7 litra na 100 prevoženih kilometrov in ima tako za 23 odstotkov manjšo porabo od predhodnika.

V nosu novega Audi Q7 je V6 edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro.
V nosu novega Audi Q7 je V6 edina izbra, ki ji pritiče samodejni 8-stopenjski menjalnik v kombinaciji s pogonom quattro.

واحد جديد أودي Q7 bi si vsekakor zaslužil še kakšno vrstico, a lahko misli strnemo v osnovne občutke. Audi je uspel priravit konkurenta v segmentu super #suv, ki vam bo postregel športno vozno dinamiko, ki ji ni para in tehnološkimi novotarijami za naslednje desetletje. Cene se začno pri 69.900 يورو و ugodnih deželnih paketih. V osnovi bo založen zato se zdi, da primerjalno tudi v svojem segmentu cenovno ugoden. Letos 50, prihodnje leto pa 100 so prodajni cilji, ki verjamemo, da so dosegljivi. Saj je mr. Big zares zelo zanimiv in markanten predstavnik svojega razreda.

معلومات اكثر

معلومات اكثر:
أودي 

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.