Na slovenske ceste je zapeljala mačka, ki je praktično neslišna. Če smo prej njeno 'predenje' lahko poistovetili z ropotom motorja na notranje izgorevanje, bomo zdaj njeno tišino poistovetili s pripravljenostjo na napad – to je trenutek, ko se divja mačka pripravi na pregon in pokaže vse kar zna. In ko se Jaguar I-PACE požene, nas ne pusti hladnih!
Popolnoma električni جاكوار I-PACE je že na slovenskem trgu. Malce z zamudo, a tako je, ko imajo večje evropske države prednost, predvsem pa boljšo infrastrukturo. I-PACE je dobil številne الجوائز و priznanja v Evropi in drugje po svetu.
Zaradi uporabe električnega pogona imamo na voljo أكثر prtljažnega فضاء in drugih odlagalnih mest. V dolžino je malenkost krajši od Jaguarja F-PACE, a ima daljšo medosno razdaljo kot XF. V zadku imamo na voljo 656 litrov prtljažnega prostora, v osrednji konzoli za 10,5 litrov, v odprti pod ‘pokrovom motorja’ pa še dodatnih 27 لترا.
Jaguar I-PACE uporablja baterijo s kapaciteto 90 كيلوواط ساعة, 80% pa jo lahko napolnimo v 85 minutah, če polnimo z močjo 50 كيلوواط. Pri polnjenju s 100 كيلو واط bomo za vsakih 100 kilometrov poti ضروري 15 دقيقة polnjenja. Po WLTP ciklu lahko s polno baterijo prevozimo do 470 kilometrov طريق طويل.
Pospeški, ki jih ponuja I-PACE so nekaj, kar nismo že dolgo občutili. Elektromotor s 400 حصان požene do 100 كم / ساعة في 4.5 ثانية, njegova končna hitrost pa se ustavi pri 200 كم / ساعة.
Jaguar I-PACE se bo spopadel z Audijem e-tron, Mercedes-Benz EQC in Teslama Y in X. Na voljo je s ثلاثة stopnjami opreme, kupiti pa ga je mogoče od 79.962 evrov dalje.
Galerija: Jaguar I-PACE
معلومات اكثر:
jaguarslovenija.si