Novi električni Jaguar I-PACE: mačka, ki ne prede več

Jaguar I-PACE

Na slovenske ceste je zapeljala mačka, ki je praktično neslišna. Če smo prej njeno 'predenje' lahko poistovetili z ropotom motorja na notranje izgorevanje, bomo zdaj njeno tišino poistovetili s pripravljenostjo na napad – to je trenutek, ko se divja mačka pripravi na pregon in pokaže vse kar zna. In ko se Jaguar I-PACE požene, nas ne pusti hladnih!

Popolnoma električni Jaguar I-PACE je že na slovenskem trgu. Malce z zamudo, a tako je, ko imajo večje evropske države prednost, predvsem pa boljšo infrastrukturo. I-PACE je dobil številne nagrade in priznanja v Evropi in drugje po svetu.

Zaradi uporabe električnega pogona imamo na voljo več prtljažnega prostora in drugih odlagalnih mest. V dolžino je malenkost krajši od Jaguarja F-PACE, a ima daljšo medosno razdaljo kot XF. V zadku imamo na voljo 656 litrov prtljažnega prostora, v osrednji konzoli za 10,5 litrov, v odprti pod ‘pokrovom motorja’ pa še dodatnih 27 litrov.

Jaguar I-PACE uporablja baterijo s kapaciteto 90 kWh, 80% pa jo lahko napolnimo v 85 minutah, če polnimo z močjo 50 kW. Pri polnjenju s 100 kW bomo za vsakih 100 kilometrov poti potrebovali 15 minut polnjenja. Po WLTP ciklu lahko s polno baterijo prevozimo do 470 kilometrov dolgo pot.

Pospeški, ki jih ponuja I-PACE so nekaj, kar nismo že dolgo občutili. Elektromotor s 400 konjskimi močmi požene do 100 km/h v 4,5 sekundah, njegova končna hitrost pa se ustavi pri 200 km/h.

Jaguar I-PACE se bo spopadel z Audijem e-tron, Mercedes-Benz EQC in Teslama Y in X. Na voljo je s tremi stopnjami opreme, kupiti pa ga je mogoče od 79.962 evrov dalje.

Galerija: Jaguar I-PACE

Dodatne Informacije

Več informacij:
jaguarslovenija.si

Prelistaj našo revijo

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Rand Leisure 28: hibridno razkošje na valovih