إذا ذرفنا دمعة أو اثنتين على تفاني الأمومة في إعلانات أولمبياد لندن، فيمكننا فقط تحضير حزمة جديدة من المناديل. تواصل شركة Procter & Gamble حملتها الأمومية بإعلان جديد لدورة الألعاب الأولمبية المقبلة في سوتشي.
Podobno kot oglas iz leta 2012, ki je požel kar 21 milijonov ogledov, tudi nadaljevanje prikazuje mame, ki brezpogojno podpirajo svoje nadebudne športnike skozi vse padce in bolečine do velikih uspehov. Če je londonska verzija z naslovom “The Best Job” (“Najboljša služba”) spremljala razvoj mladih športnikov od 6. leta starosti dalje, letošnja verzija “Pick Them Back Up” (“Ponovno na nogah”) vključuje še mlajše, enoletne, komaj shodeče otročiče. Prav tako oglas, skladno z zimskimi olimpijskimi igrami, prikazuje športe, kot so hokej, smučanje, deskanje in drsanje. V njem pa je celo moč zaslediti trenutek iskrene sreče med Lindsey Vonn in njeno materjo. Že pred uradnim začetkom olimpijskih iger v Sočiju, 6. februarja, si lahko serijo oglasov ogledamo na uradnem You Tube kanalu podjetja P&G.