حسنًا، على الأقل هذا ما أطلق عليه ريفيان أحدث مشروع لسيارتين كهربائيتين. الأول هو Rivian R1S، وهي سيارة دفع رباعي كهربائية، والثاني هو Rivian R1T، وهي نصف شاحنة كهربائية أو بيك اب. إنهما متماثلان بشكل أساسي، عليك فقط أن تقرر نمط الجسم الذي يناسب قلبك أكثر.
Številke, ki jim prikazujeta ريفيان R1S و ريفيان R1T, so še kako impresivne. Na voljo sta z baterijami z zmogljivostmu 105, 135 أو 180 kWh. أربع عجلات يقود zagotavljajo أربعة محركات كهربائية, ki vsakemu kolesu priskrbijo do 147 kW moči. Glede na moč baterije imamo tako na voljo pogon s 408 konjskimi močmi (300 كيلو واط), 710 konjskimi močmi (522 كيلو واط) in še bolj neverjetnimi 765 konjskimi močmi (562 kW). A ne zgolj konjske moči, podatki o dosegu so že bolj zanimivi. Baterija z najmanjšo zmogljivostjo nas bo odpeljala do več kot 360 kilometrov daleč, baterija s srednjo zmogljivostjo več kot 480 كيلومترا daleč, baterija z največjo kapaciteto pa celo več kot 640 كيلومترا بعيداً.
Niso samo številke tiste, ki so impresivne, impresiven je tudi مستقبلي تصميم, ki si ga delita oba modela. Čeprav sta oba bolj ‘oglate’ oblike, so أضواء tiste, ki naredijo razliko. Spredaj najdemo ovalne, pokončno postavljene المصابيح الأمامية LED, med katerima se nahaja LED indikator, ki opravlja funkcijo أضواء و sveti zeleno, ko je baterija ممتلىء in smo pripravljeni na štart. Zadek ima čez celoten del speljano LED svetlobno telo, ki ima funkcijo luči in smerokazov. SUV ponuja še الثالث vrsto sedežev, kar omogoča prevoz sedmim osebam. V poltovornjaku bomo našli dovolj prostora za جمعة oseb. Zaradi ‘pomanjkanja’ klasičnega motorja imamo v prednjem delu dodatno odprtino za prtljago, pri poltovornjaku pa najdemo še domiselno odprtino čez širino avtomobila, za spravljanje daljših predmetov ali kakršne koli druge prtljage.
Rivian je avtomobilski svet na mednarodnem avtomobilskem salonu v Los Angelesu kar malce šokiral. Zmogljivosti so impresivne, predvsem pa niso povabili na terenske zmožnosti obeh modelov. Kratki previsi omogočajo večje vstopne in izstopne kote, zapeljemo se lahko v do متر visoko vodo, štirje elektromotorji pa poskrbijo za učinkovit štirikolesni pogon. Poleg tega ima Rivian še kopico inteligentnih أنظمة, ki zagotavljajo avtonomijo الثالث stopnje, kar pomeni, da nam na avtocesti ni potrebno več upravljati z volanom, temveč se samo prepustimo tehnologiji. Tesla je z Rivianom dobila zanimivega konkurenta, mi pa še enega električnega predstavnika, katerega razvoj bomo z zanimanjem spremljali dalje.
Galerija slik: Rivian R1S in Rivian R1T
معلومات اكثر:
products.rivian.com