أسقطت سكودا سيارة رابيد في أوروبا منذ بضع سنوات، واستبدلتها بسيارة سكالا الأكثر تطوراً. وفي روسيا، لا يزال النموذج معروضًا للبيع بعد إجراء إصلاحات شاملة. وبقدر ما يتعلق الأمر بالهند، فقد تم إيقاف إنتاج السيارة العائلية ذات الأسعار المعقولة مؤخرًا لإفساح المجال أمام سيارة جديدة - سكودا سلافيا. ولسوء الحظ، لن نراها في السوق السلوفينية.
Nova prostorna limuzina, ki je dobila ime po prvem kolesu, ki sta ga lansirala Škodina ustanovna očeta Václav Laurin in Václav Klement, in je bolj ali manj podobna Fabii s pokrovom prtljažnika. A, če pogledamo malo drugače je osupljivo podobna Volkswagnu Virtusu, ki je model, ki se prodaja izključno v Južni Ameriki, kjer v bistvu služi kot limuzina modela Polo. Novost na Indijskem trgu je dolga 4.541 milimetrov, široka 1.752 mm in visoka 1.487 mm, z velikodušno medosno razdaljo, ki se razteza na 2.651 mm.
Notranjost je močno izpeljana kabina modela Fabia. Kar je vsekakor velik napredek v primerjavi s starim Rapidom in videti je tudi bolj prestižno kot Škodin drugi indijski avtomobil, kompaktni križanec Kushaq.
Z LED lučmi spredaj in zadaj, digitalno instrumentno ploščo in 10-palčnim zaslonom na dotik Slavia izpolnjuje standarde avtomobila, ki bo naprodaj leta 2022. Ima celo ambientalno osvetlitev in v usnje obložena in tudi prezračevana sprednja sedeža. Škoda to uspešno zapakira z visoko ravnjo praktičnosti, ki bi jo pričakovali od Škode, kot je naprimer kar 521-litrska prostornina tovornega prostora, ki jo je mogoče razširiti na 1050 litrov z zlaganjem zadnjih sedežev.
Pod pokrovom ni dizlov, saj bosta na voljo le bencinska agregata 1.0 TSI in 1.5 TSI. Trivaljni mlinček uspe izstisniti za 115 konjskih moči (85 kilovatov) in 175 njutonmetrov navora, ki se na sprednjo os usmerja prek šeststopenjskega ročnega ali opcijske avtomatike z enakim številom prestav. Štirivaljne “enota” motorja ima moč 150 KM (110 kW) in 250 Nm, ki jih “izstisnete” prek šeststopenjskega ročnega ali sedemstopenjskega DSG menjalnika.
Skoda Slavia bo na lokalni platformi MQB-A0-IN izdelana v mestu Pune z do 95 odstotki komponent, pridobljenimi od lokalnih dobaviteljev. V Evropi je ne bo. Čeprav bi marsikoga s svojimi aduti zamikala.