Če je kateri stereotip močno zakoreninjen, je to stereotip o igračah za fantke in punčke. Deklice se igrajo z Barbikami, dečki pa avtomobilčki. Tako je in nič drugače. Za avtomobilske oglase je značilno, da še krepijo spolne stereotipe, a Audi se je v Španiji obeh stereotipov lotil na zelo zanimiv način – z animiranim filmom, vrednim Pixarja.
أودي إنها v Španiji predstavila zanimiv oglas, posnet v slogu Pixarjevih animiranih filmov, ki ruši stereotipe o igračah. Te so običajno strogo ločene na tiste za fantke in deklice.
اقرأ أكثر: لوحة مفاتيح Audi - هل هي لوحة المفاتيح الأكثر أناقة على الإطلاق؟
V kratkem animiranem oglasu deklica (lutka) pobegne iz dekliškega oddelka z roza kočijami, ličili ipd. na fantovski oddelek s tovornjaki, akcijskimi figurami ipd., kjer si izbere svoj prevoz – أودي R8 – in se odpravi dogodivščinam naproti. Med drugim tekmuje z voznikom formule 1. Dogodivščina se konča, ko se luči trgovine ponovno prižgejo in se le-ta odpre. Ker je pozabila gledati na uro, deklici ni uspelo priti nazaj na svoje mesto. Na tleh ju najdeta mamica in njen sinček. Čeprav mamica lutko položi nazaj na svoje mesto, dečku ni mar, da je voznica ženska. ”Spremenimo pravila igre,” poziva Audi.
Galerija – utrinki iz španskega oglasa za Audi:
معلومات اكثر:
audi.es