Skrivno življenje igrač – Audi z animiranim filmom ruši stereotipe o igračah

Audi oglas

Če je kateri stereotip močno zakoreninjen, je to stereotip o igračah za fantke in punčke. Deklice se igrajo z Barbikami, dečki pa avtomobilčki. Tako je in nič drugače. Za avtomobilske oglase je značilno, da še krepijo spolne stereotipe, a Audi se je v Španiji obeh stereotipov lotil na zelo zanimiv način – z animiranim filmom, vrednim Pixarja.

Audi je v Španiji predstavila zanimiv oglas, posnet v slogu Pixarjevih animiranih filmov, ki ruši stereotipe o igračah. Te so običajno strogo ločene na tiste za fantke in deklice.

PREBERITE ŠE: Tipkovnica Audi – je to najbolj elegantna tipkovnica vseh časov?

Audi ruši stereotipe o igračah in oglasih za avtomobile.
Audi ruši stereotipe o igračah in oglasih za avtomobile.

V kratkem animiranem oglasu deklica (lutka) pobegne iz dekliškega oddelka z roza kočijami, ličili ipd. na fantovski oddelek s tovornjaki, akcijskimi figurami ipd., kjer si izbere svoj prevoz – Audi R8 – in se odpravi dogodivščinam naproti. Med drugim tekmuje z voznikom formule 1. Dogodivščina se konča, ko se luči trgovine ponovno prižgejo in se le-ta odpre. Ker je pozabila gledati na uro, deklici ni uspelo priti nazaj na svoje mesto. Na tleh ju najdeta mamica in njen sinček. Čeprav mamica lutko položi nazaj na svoje mesto, dečku ni mar, da je voznica ženska. ”Spremenimo pravila igre,” poziva Audi.

Galerija – utrinki iz španskega oglasa za Audi:

Dodatne Informacije

Več informacij:
audi.es

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!