fbpx

Stereotipni razgovori za službo pri znanih podjetjih

Razgovori za službo

Vsako veliko podjetje ima svoje značilnosti in stereotipe, povezane z njim. Hashtag je neločljivo povezan z družbenim omrežjem Twitter, Ikea s sestavljanjem pohištva, Starbucks je znan po tem, da piše imena na lončke svojih strank ... Leonid Khan se je poigral s stereotipnimi predstavami o svetovno znanih podjetjih in jih vključil v svoje ilustracije na temo razgovorov za službo.

Vas zanima, kako bi potekali razgovori za službo pri podjetjih, kot so McDonald’s, Ikea, Apple, L’oreal in Samsung? Kazahstanski umetnik in ilustrator Leonid Khan je narisal 13 hudomušnih ilustracij, ki prikazujejo, kako bi pri svetovno znanih podjetjih potekali razgovori za službe, če bi ti temeljili na stereotipih o podjetjih.

اقرأ أكثر: أسماء ممتعة للأعضاء التناسلية في جميع أنحاء العالم

Razgovor za službo pri L'orealu.
Razgovor za službo pri L’orealu

O mnogih blagovnih znamkah, s katerimi se srečujemo na dnevni ravni, krožijo številne anekdote in šale na njihov račun وأنت الرسوم التوضيحية to povzamejo na popoln način. Ste kdaj delali za katero od teh podjetij? Zaupajte nam, ali je bilo res tako, kot je prikazano v nadaljevanju.

Galerija – tako bi izgledali stereotipni razgovori za službo pri znanih podjetjih:

معكم منذ 2004

من سنة 2004 نحن نبحث في الاتجاهات الحضرية ونبلغ مجتمع المتابعين لدينا يوميًا بأحدث ما في نمط الحياة والسفر والأناقة والمنتجات التي تلهم بشغف. اعتبارًا من عام 2023 ، نقدم محتوى باللغات العالمية الرئيسية.