Stereotipni razgovori za službo pri znanih podjetjih

Razgovori za službo

Vsako veliko podjetje ima svoje značilnosti in stereotipe, povezane z njim. Hashtag je neločljivo povezan z družbenim omrežjem Twitter, Ikea s sestavljanjem pohištva, Starbucks je znan po tem, da piše imena na lončke svojih strank ... Leonid Khan se je poigral s stereotipnimi predstavami o svetovno znanih podjetjih in jih vključil v svoje ilustracije na temo razgovorov za službo.

Vas zanima, kako bi potekali razgovori za službo pri podjetjih, kot so McDonald’s, Ikea, Apple, L’oreal in Samsung? Kazahstanski umetnik in ilustrator Leonid Khan je narisal 13 hudomušnih ilustracij, ki prikazujejo, kako bi pri svetovno znanih podjetjih potekali razgovori za službe, če bi ti temeljili na stereotipih o podjetjih.

PREBERITE ŠE: Zabavna imena za genitalije po svetu

Razgovor za službo pri L'orealu.
Razgovor za službo pri L’orealu

O mnogih blagovnih znamkah, s katerimi se srečujemo na dnevni ravni, krožijo številne anekdote in šale na njihov račun in te ilustracije to povzamejo na popoln način. Ste kdaj delali za katero od teh podjetij? Zaupajte nam, ali je bilo res tako, kot je prikazano v nadaljevanju.

Galerija – tako bi izgledali stereotipni razgovori za službo pri znanih podjetjih:

Z vami od leta 2004

City Magazine od leta 2004 ustvarja vsebine za urbanega nomada, ki želi dobro in hitro informacijo. Ustvarili smo preko 30.000 spletnih prispevkov in 250 tiskanih izzidov!

Več zgodb
Bi pustil svojo službo, če bi ti nekdo ponudil 100.000$