Embalaža je velikokrat prvi stik kupca z znamko in ker prvi stik velikokrat odloča, proizvajalci vanjo skozi dizajn polagajo veliko upanja in ji hkrati nalagajo veliko breme. Nekaterim embalažam ga uspeva nositi, drugim ne, potem pa so tu izdelki, ki so zapakirani v interaktivne embalaže, embalaže, ki so prerasle funkcijo platna za estetski dotik. Ne samo da so lepe na pogled, tudi zabavne in bolj uporabne so. Preverite nekaj najboljših.
التعبئة والتغليف
13. decembra 2016 je v Evropski uniji, torej tudi v Sloveniji, začel veljati predpis, ki od proizvajalcev živil zahteva obvezno označevanje hranilne vrednosti živil. To pomeni, da bodo odslej informacije o hranilni vrednosti na vseh predpakiranih živilih. Na embalaži bodo morali proizvajalci navajati podatke o energijski vrednosti, količini ogljikovih hidratov, skupnih in nasičenih maščob, soli, sladkorjev in beljakovin. Izpadel je zgolj podatek o količini prehranskih vlaknin, ki (še) ni obvezen.