FBピクセル

マンゴー

美しい女優スカーレット・ヨハンソンに代表される新しいイメージを取り入れたマンゴーは、成功のために生まれた衣類、履物、ファッションアクセサリーの秋コレクションを発表します。マンゴーの新しい 2009 年秋冬カタログには、デイジー ロウ、リー レザーク、ライリー キーオなど、世界中から成功を収めている若いファッション アイコンが掲載されています。

Z novo podobo, ki jo zastopa prelestna igralka Scarlett Johansson, Mango napoveduje jesensko kolekcijo oblačil, obutve in modnih dodatkov, ki je rojena za uspeh. Novi Mangov katalog za jesen in zimo 09 se bohoti z mladimi uspešnimi modnimi ikonami z vsega sveta, med katerimi so tudi Daisy Lowe, Leigh Lezark, Reiley Keough in Marie Ange Casta. Njihova imena morda ne zvenijo ravno tako zvezdniško kot Scarlettino, so pa zato toliko bolj prepoznavni njihovi obrazi. Riley je hči slavne Lise Marie Presley, Marie Ange je sestra prečudovite Laetitie Caste, Daisy pa britanska modna ikona in hči znane glasbenice Pearl Lowe. Skupaj predstavljajo navdihujočo in izredno močno garderobo za ženske. Mango je ta koncept poosebil s poudarjanjem ramen na jaknah in suknjičih za drznejši videz ter dodajanjem oprijetih ozko krojenih kril. Nekakšna vrnitev divjih osemdesetih torej. Ta drznost, ki bi jo lahko poimenovali tudi rokerski šik videz, je polna črnine, ki se meša v različnih materialih in kovinskih dodatkih. Kolekcija Riley je bolj igriva in pisana. Združuje dolge pletenine, karo in etnične vzorce, romantične volančke in jeans. Casta oglašuje elegantne koktajl in večerne obleke z barvitimi potiski cvetja, zapeljivo čipko in bleščicami. Kolekcija je izredno damska in napoveduje vroče jesenske večere. Mangov jeans je tokrat poln svetlečih detajlov, dodatkov iz usnja, prelivajočih se barv in zadrg. Najbolj trendi model še vedno ostajajo oprijete kavbojke, vse od pasu do gležnjev. Plašči, ki nas bodo greli to zimo, so potiskani z živalskimi vzorci in se tesno prilegajo telesu. Gumbi so veliki, dolžina pa sega skoraj do kolen. Največji Mangov adut so gotovo tople pletenine, jakna iz umetnega krzna in leopardjim vzorcem ter usnjeni modni dodatki s kovicami. Trgovina Mango, TPC Diamant, Letališka 152, Ljubljana, in www.mango.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。