リーダーであることには、10 年前と同じ資質はもはや必要ありません。現代のリーダーは、自分自身に閉じこもり、自分の知識、経験、成功を他の人と共有することを恐れる人ではありません。彼らは、コミュニティ内で自由感を維持することで、自分自身を探索し、夢を描き、目標を達成することができます。現代のリーダーは仕事の奴隷ではなく、運命の創造者です。
Tukaj je 10 resnic, ki jim sledijo največji sodobni vodje:
1. Avtentičnost in transparentnost
V svetu družabnih omrežij ni prostora za prikrivanje. Če v vašem podjetju zaposleni lažejo in prikrivajo številke, so možnosti, da vas razkrinkajo precej velike.
2. Vaša znamka izraža vaš ugled
Nekoč je bil ugled povezan le z osebnostnimi značilnostmi vodij. Danes je celotna osebna znamka izraz osebnosti vodje podjetja. Kar počnete danes, vas definira v očeh drugih. Poskrbite, da vas vaša znamka predstavlja v dobri luči.
3. Če niste družabni, se vam ne obeta nič dobrega
Kot vodja morate znate komunicirati, prisluhniti drugim in biti prisotni na družabnih dogodkih. Družabna omrežja vam lahko koristijo do neke mere, vendar je osebni stik in zmožnost, da se dobro predstavite v javnosti bistvenega pomena.
4. Sodelovanje je nova valuta
Če ne sodelujete, delite znanja in izkušenj z drugimi, zamujate številne priložnosti. Ceno bo plačalo vaše podjetje, saj boste s tem izgubili veliko poslovnih priložnosti.
続きを読む: MBA の学位以上のものを得ることができる 7 冊のビジネス書
5. Bodite odprti za nove možnosti izbire
Vse več je samozaposlenih, ljudje spreminjajo svoje kariere čez noč, razmišljajo podjetniško, zato je potrebno biti prilagodljiv.
6. Medsebojna povezanost pomeni svobodo
Nekoč so vodje nadzirali komunikacijo. Po zaslugi družabnih omrežij so voditelje, ki upravljajo z močjo, nadomestili vodje, ki se znajo povezovati z drugimi.
7. Kreiranje svoje prihodnosti
Hierarhija ni več priljubljena. Vse bolj se uveljavlja mehki tip vodenja, kjer nadrejeni spoštujejo in upoštevajo želje, predloge svojih zaposlenih.
8. Skupnost je ključnega pomena
V sodobnem tipu vodenja ni prostora za diktaturo. Uspešno vodenje je povezano z ustvarjanjem občutka pripadnosti skupnosti, ki stremi k skupnim ciljem in viziji.
9. Delite svoje znanje z drugimi
V informacijski družbi so cenjeni tisti, ki svoje znanje delijo z drugimi. To so resnični strokovnjaki, ki znanja ne obdržijo zase, ampak ga delijo z namenom, da prispevajo k učinkovitosti podjetja.
10. Za vodenje ne potrebujete naziva
Vsakdo je lahko vodja. Za to ne potrebujete diplome, magisterija ali doktorata. Potrebno je imeti prave lastnosti in ustvariti svoj vpliv na pozitivni osnovi – po logiki ”voditi, in ne vladati ali nadvladati.”