世界で最も人気のあるハーブリキュールの限定版 10,000 本を飾る創造的な作品の探求は終わりました。 2ndSkin デザイン コンペティションの専門審査員は、受け取ったすべての作品から 10 点のクリエイティブな過剰な作品を選出しました。ファイナリストは作品の中で、デザインの認識可能性とかけがえのなさ、独創性、アイデアと出発点のつながり、創造的な作品の有用性を実証しました。
Zbiranje kreativnih rešitev se je zaključilo z izjemnim številom prispelih del. O desetih finalistih je odločala strokovna žirija, ki jo vodi Anže Herbst, produktni vodja, G3 Spirits, Tjaša Kokalj, modna poznavalka, Sašo Radovič, art direktor、 そして Aljoša Bagola, kreativni direktor. Izbor najboljših del je popolnoma zadovoljil zahtevno strokovno žirijo, kar kaže na izjemen trud, ki so ga sodelujoči vložili v svoje kreativne rešitve. Desetih finalnih del je na ogled v galeriji del na uradni spletni strani natečaja 2ndSkin.si.
Strokovna žirija bo do 29. januarja 2015 izbrala še tretje in drugo uvrščeno delo ter razglasila zmagovalca oblikovalskega natečaja 2ndSkin. Zmagovalec bo za svoje delo prejel denarno nagradno v vrednosti 1.000 evrov, njegovo delo bo krasilo tudi omejeno serijo kar 10.000 steklenic kultne grenčice. Skupaj z drugo in tretje uvrščenim bo odšel na ogled tovarne najbolj priljubljenega zeliščnega likerja na svetu, v nemško mesto Wolfenbüttel, najboljše tri pa čaka tudi obisk evropske prestolnice nočnega življenja, Berlin.
詳しくは:
2ndskin.si