Instagram は最近 4 番目のろうそくを吹き消しました。ユーザー数の点では Facebook を依然として小さくしていますが (2 億対 13 億 5,000 万)、ますます多くのブランドが Facebook をソーシャル ネットワーク エコシステムで最高のプロモーション プラットフォームとみなしています。なぜ?応答性が高く、写真がこの種のネットワークの女王であるためです。どのブランドがそれを支配しているか見てみましょう?
Če med ljudmi velja, da če te ni Facebookで, ne obstajaš, med blagovni znamkami to velja za インスタグラム. Ker že vrabci čivkajo, da je zbiranje lajkov in komentarjev tu precej višje kot na Facebooku. Ker blagovne znamke stremijo h temu, da se ljudje z njimi identificirajo. Ker je uporaba enostavna. In ker je privlačen za oko. Logično torej, da postaja oglaševalski kanal številka ena in da blagovne znamke derejo nanj. Instagram je namreč lahko velika stvar za znamko, kar je nazadnje spoznal tudi マイクロソフト.
続きを読む: Instagramを通じて自分たちがいかに裕福であるかを思い出させた有名人
Ne, Instagram že dolgo niso več samo mačke, psi in hrana, zato si poglejmo, kdo mu v resnici vlada.
スターバックス
Glede na to, da ima スターバックス po svetu več kot 21 tisoč kavarn, ima na razpolago pisano paleto motivov, ki jih je vredno deliti in kjer njihove produkte oglašujejo kar njihove stranke same. In prav take, ne kakšne studijske posnetke, boste videli na njihovem profilu. Kopico fotografij s čustveno noto, s katerimi se lahko poistovetimo in ki so tako prijetne za oči, kot Starbucks kava za brbončice. Kapučino, bela kava, smoothiji,… Ja Starbucks je postal priljubljena postojanka za marsikoga, ne samo v resničen svetu, ampak tudi v virtualnem.
ナショナル・ジオグラフィック
Če za koga, potem je Instagram ustvarjen za revijo ナショナル・ジオグラフィック, ki je svetu dala verjetno največji nabor osupljivih fotografij. Zato ni presenečenje, da nima dostojnega tekmeca. Devet milijonov sledilcev in preko 5000 objav je dovolj zgovoren podatek, da tudi vi skočite na njihov vlak in se kar prek profila podate odkrivati svet.
ゴープロ
カメラ ゴープロ so sinonim za fantastične posnetke in so zaradi svoje drzne in avanturistične klientele in svojega vzdržljivega značaja povzročile pravo revolucijo na področju snemanja. Njihovi posnetki in fotografije so dali besedi ‘sapojemajoče’ najboljši približek dobesednemu pomenu, saj so noro popularne pri športnih entuziastih s ščepcem ali dvema ekstremizma. Vsekakor ena bolj razburljivih Instagram strani.
ティンバーランド
Pri nas ティンバーランド ni tako zvezdniško oz. splošno znano ime, a gre za klasiko, ki nikoli ne umre. Njihove ”piščančke” poznajo predvsem mladi, a ta znamka čevljev je z nami že od nekdaj. Pa vseeno, kdo bi si mislil, da bo prav znamka čevljev v popularnosti prekašala mnogo bolj ”mainstreamovska” imena. A kot rečeno, Instagram ima svoja pravila in da hitro na čevelj tiste, ki mislijo, da bo vse naredil sami. Ljudem je treba ponuditi lične fotografije in če pri tem še uspešno uporabiš metodo prikritega oglaševanja (”undercover” marketing, ki ni invaziven), ti, kot dokazuje Timberland, ljudje sledijo.
インテル
Na Instagramu je precej manj znamk z oznako B2B (”business-to-business”, poslovanje podjetij) kot pa B2C (”business-to-consumer”, poslovanje podjetij s fizičnimi osebami), kar je škoda, saj jim Instagram ponuja, da pokažejo svojo bolj človeško, nežnejšo plat, kot kontrapunkt tisti vedno poštirkani, do vratu zapeti korporativni, ki vlada v poslovnem svetu. A vsaj ena taka B2B znamka se je ”sprostila”, odpela zgornji gumb in odvrgla kravato. インテル。これです največji svetovni izdelovalec polprevodnikov ima zato kar spodobno občinstvo, 25 tisoč sledilcev, kljub razmeroma skromni aktivnosti (večinoma delijo svoje ”igračke”).
The Ellen DeGeneres Show
エレン・デジェネレス それはです zagotovilo za smeh in v svetu, ki se duši v melanholiji, apokaliptičnih scenarijih in vojnah, je ta kanal kot portal v raj. Njena oddaja je namreč pravo gojišče pozitivne energije, šal, selfijev z zvezdniki, parodij in improviziranih trenutkov, ki vam bodo na ustih zarisali širok nasmeh. Vsekakor profil, ki mu morate slediti. Med drugim tam najdete tudi sloviti selfie z Oskarjev.