FBピクセル

Instagramで短期間で絶大な人気を得る6つの方法

Kako pridobiti sledilce na Instagramu

Foto: Mateus Campos Felipe/Unsplash

Instagram は、写真とビデオのコンテンツが最優先されるビジュアル チャネルです。ユーザー数は 8 億人を超え、世界で最も人気のあるモバイル プラットフォームの 1 つです。

インスタグラム vpliva na vsa področja našega življenja. Ljudje smo namreč zelo dovzetni za trende, novice in spremljamo življenje drugih ljudi, ki jih vidimo.

Aplikacija sicer ne promovira ničesar drugega kot fotografije, videoposnetke, vendar pa nenehno uvaja novosti, vsakdanje zgodbe in življenjski slog ljudi, ki so povezani z različnimi kraji, potovanji, hrano, izdelki.

Prav zato je Instagram postal nekakšen kraj za določanje trendov in popolnoma spremenil način, kako podjetja prilagajajo svojo tržno strategijo. Dandanes je veliko bolj učinkovito objaviti svoj oglas na Instagramu, kot pa ga postaviti na ogromen oglasni pano. V kolikor znate Instagram pravilno uporabiti lahko postane prava bližnjica do ustvarjanja dobička.

Kot prvo je potrebno na Instagramu imeti dobro vsebino ter redno objavljati odlične fotografije in videoposnetke. Najtežje od vsega pa je pridobiti sledilce, ki vas bodo spremljali. Te lahko sicer “kupite” preko različnih aplikacij, vendar ne bodo vaša ciljna skupina, kar vam lahko prej škodi kot koristi.

Če želite promovirati svoj življenjski slog in izdelke, se je potrebno povezati s sledilci, ki vas bodo z zanimanjem spremljali. Zato se držite spodnjih nasvetov, ki vam bodo v pomoč pri priljubljenosti in priodobivanju sledilcev na Instagramu. Nikar ne obupajte, ampak vztrajajte.

Predstavite vsebino na ustvarjalen način

Ni dovolj, da objavite sliko. Pomembno je, da so vaše fotografije čim bolj ustvarjalne, duhovite in zanimive. Iz svoje vsebine poskušajte narediti nekaj drugačnega nekaj, kar bodo ljudje želeli deliti. Nekatere čisto povprečne fotografije lahko z uporabo filtrov, ki jih nudi Instagram, spremenite v zelo lepe fotografije, skoraj profesionalne. Prav tako je priporočljivo, da poiščete zanimive lokacije, saj bo tako slika bolj privlačna. Pri pisanju besedila je pomembno, da se le ta poistoveti s fotografijo in sledilci. Sledilce je potrebno nagovoriti tako, da bodo pod objavo komentirali, postavljali vprašanja ali morda celo povabili druge k sodelovanju tako, da označijo druge ljudi pod objavo, kar vam prinese nove sledilce.

Uporaba pravih ključnikov

Hashtagi oziroma ključniki so besede ali besedne zveze, ki poleg znaka lojtra (#) delujejo podobno kot ključne besede v Googlu. To pomeni, da se ob iskanju določene besede prikažejo objave, ki to besedo vsebujejo. Zato pravilni ključniki precej pomagajo pri prepoznavnosti in doseganju širšega in ciljnega občinstva.

Uporabite prave ključnike.
Foto: Owen Young/Unsplash

Urnik objav

Pri objavljanju se je treba držati vsakodnevnega urnika. Čeprav se boste sprva težko držali ritma, je namreč to zelo pomembno. Namreč le redno objavljena vsebina je merilo za sledilce. Vsakodnevno objavljanje ob primernem času pripomore k temu, da si vas bodo ljudje zapomnili in bodo postali “zasvojeni” z vašo vsebino. Najboljši čas za zbiranje všečkov je ob 17. in ob 2. uri zjutraj. Namreč slike objavljene ponoči, bodo dobile veliko všečkov, saj bo objava bolje izpostavljena.

Kakovost vsebine naj ne upade

Kakovost vaše vsebine naj ne pade. Da vam bo idej kdaj zmanjkalo je povsem normalno, zato je bolje, da vsebino objavite takrat, ko bo ta kakovostna. Ne objavljajte nekakovostnih stvari, saj si boste s tem naredili več škode kot koristi. Lahko izgubite svoje sledilce, saj ko izgubite sebe, gredo ti lahko drugam.

Vsebina naj ostane kvalitetna.
Foto: Dominik Dancs /Unsplash

Naj bo vsebina preprosta in razumljiva

Dobro je, da se vaša vsebina drži določene teme (potovanja, moda, šport), saj je tako večja možnost za pridobitev večjega število sledilcev. Tako bo vsak posameznik zlahka razbral vsebino in se na podlagi tega hitreje odločil, kaj ga zanima. Pomembna je tudi vaša kratka predstavitev na začetni strani profila, saj se lahko že z njo poistovetijo in vam začnejo slediti.

Kakovost video objav

Na Instagramu so postali videoposnetki in IGTV- ji izjemno popularni. Zato je pomembno, da je video dobro posnet, grafično obdelan ter da ima dobro vsebino, ki da sledilcu dodano vrednost.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。