割引価格で部屋を手に入れるにはどうすればいいですか?受付に電話をかけるべきではないのはどのような場合ですか?
Preverite nekaj zanimivih trikov, ki so jih razkrili hotelski receptorji.
Spletna mesta za rezervacijo
Različne platforme, ki ponujajo nastanitve, od vsake rezervacije odvzamejo svojo provizijo. Ta znaša tja do 30 odstotkov. Če torej direktno pokličete nastanitev in ponudite ceno z 20 odstotnim popustom, je velika verjetnost, da bo receptor pristal.
Dajte sobarici čas
Če se pojavite ob 11.00, čeprav je čas za prijavo šele po 14. uri, se ne razburjajte, zakaj vaša soba še ni pripravljena. Sobarice imajo svoj sistem, ki ga je nemogoče pospešiti. Če sobo resnično potrebujete prej, to pred prihodom sporočite hotelu.
Vprašajte za nadgradnjo sobe
Za nadgradnjo sobe povprašajte receptorja na štiri oči, ne tako, da vas lahko sliši ves hotelski lobi. Želite bolj prostorno sobo? Zahtevajte kotno sobo.
Vsi lažemo
Včasih so se receptorji prisiljeni malce zlagati. Recimo tako, da ob okvari dvigala zatrdijo, da bo serviser prišel zelo kmalu. Čeprav bo le ta prišel šele čez po vikendu, saj upravnik hotela ni pripravljen plačati višje vikend cene.
Ne kličite v času odjave/prijave
Ne kličite med 9. in 13. uro, saj je takrat na recepciji pogosto najbolj pestro. Receptorji se posvečajo dolgi vrsti ljudi, ki se želijo bodisi prijaviti ali odjaviti, zato ne bodo imeli posluha za vaše želje.
Vzemite mila za tuširanje
Če seboj domov odnesete milo, šampon in losjon, ni s tem nič narobe. Pogosto so opremljeni z logotipom hotela, po koncu vašega bivanja pa bi jih tako ali tako vrgli proč.
Napitnina za sobarico
Večina sobaric ima minimalno plačo, zato so napitnin še kako vesele. Verjemite, nekaj prijaznosti se vam bo brez dvoma obrestovalo.