FBピクセル

男性が理由もなく女性のせいにする7つの固定観念

写真:アリレザ・ドラティ/アンスプラッシュ

外見から行動まで、女性が直面する固定観念はたくさんあります。しかし、たとえ文章であっても、女性が発したものであれば、人によっては「異なる」意味を持ちます。

Včasih se zdi, da v komunikacijskem kanalu med moškimi in ženskami nekaj resno šumi in prekinja.

Izpostavili smo nekaj situacij, v katerih so predstavnice ženskega spola in njihovo vedenje pogosto napačno interpretirane.

Poglejmo si jih.

1. Če so prijazne in se ob tem nasmehnejo, se zagotovo spogledujejo

Včasih moški navaden vljuden pogovor z žensko, ob katerem se nasmehne, razume kot spogledovanje. V nekem trenutku so prepričani, da je zainteresirana za njih in si želi nekaj več.

2. Če se želijo pogovarjati o moških zadevah, recimo videoigri, gotovo želijo narediti le dober vtis

Ko se ženske pogovarjajo z moškimi o temah, za katere menijo, da so samo “njihove”, bodo pogosto mislili, da ona o tem nima pojma in jih želi samo navdušiti.

3. Če so doživele vrhunec, zagotovo niso igrale

Vse zasluge za vrhunec v spolnosti gredo njim in so mnenja, da čutijo ali ženska zaigra vrhunec ali ne.

Ne oziraj se na stereotipe. Bodi ti! Foto: Stas Svechnikov / Unsplash

4. Če so čustvene ali razburjene, imajo sigurno PMS

Kot da ženske nikoli ne bi smele biti slabe volje, razburjene zaradi npr. preveč dela, gneče na cesti…

5. Če so negovane in urejene, to zagotovo počnejo samo zaradi moških

Ženske se lepo oblečejo zase, morda za prijateljice, s katerimi rade komentirajo nove trende, oblačila… In čeprav želijo biti všečne moškim, vsekakor oni niso edini in glavni razlog za njihovo urejenost.

6. Če rečejo: “Sem ok”, to pomeni: “Ne, nisem, zakaj sprašuješ?”

Včasih dobra izjava ne pomeni pasivne agresivne komunikacije.

7. Če se nasmehnejo otroku, si zagotovo želijo otroka

Verjetno ne poskušajo ničesar nakazati, samo izražajo svoje mnenje o prikupnem malem bitju. Ko se želijo v odnosu premakniti na novo raven in imeti potomce, ne dvomimo, da bodo to odkrito povedale.

Ne bodite tako stereotipni in razširite svoja obzorja.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。