FBピクセル

ミレニアル世代だけが理解できる9つのこと、そしてそれは当然のことです

V milenijsko generacijo spadajo tisti, ki so rojeni nekje med letoma 1980 in 2000. Zaradi podobnih izkušenj v vzgoji in družbenem kontekstu jih druži podoben način mišljenja in življenja. Vsi pripadniki te generacije v veliki meri uporabljajo elektroniko in družbena omrežja, so manj verni kot pripadniki starejših generacij ter nekoliko bolj liberalni. V članku pa si lahko preberete, katere so stvari, ki jih bodo razumeli zgolj milenijci.

To so stvari, ki jih bodo razumeli zgolj milenijci, in tako je tudi prav.

Veselje odraščanja v 90. letih prejšnjega stoletja

Nihče ne razume, kako dobra so bila 90. leta za otroke, bolje od milenijcev. Takrat so se otroci v jeans opravi zabavali s fotografiranjem na analognih fotoaparatih, gledali zdaj že kultne risanke na Cartoon Networku in bili še dovolj neobremenjeni s tehnološkim vplivom, da so našli čas in energijo za igranje na igriščih.

Obdobje obsedenosti z roza barvo

Skoraj vsako milenijsko dekle (in tudi kar nekaj fantov) je imelo vsaj kratko obdobje obsedenosti z roza barvo. Takrat je milenijec odel velik del svojega sveta z odtenki rožnate – od sobe do posteljnine, oblek, nohtov in igračk.

MP3

Preden so prišli na trg zmogljivi telefoni, ki so vključevali tudi predvajalnik glasbe, smo imeli MP3-je. Jih še imate v kakšni zaprašeni omari?

Se še spomnite MP3-jev in plošč?
Se še spomnite MP3-jev in plošč?

Neminljiva želja po potovanjih

Milenijci imajo neminljivo željo po potovanjih. Želijo spoznati vse in vsakogar. Ko se vrnejo s potovanja, že načrtujejo svoj naslednji odhod.

Poslušanje podcastov

Podcasti so milenijcem v takšen užitek kot gledanje serij. Poslušajo jih med delom, med tekom in pred spanjem.

在宅勤務

Milenijci so generacija, ki gradi kariero v obdobju eksponentnega tehnološkega napredka. Tako mnogi delajo od doma. To ima seveda tako slabe kot dobre plati.

Milenijci pogosto delajo od doma
Milenijci pogosto delajo od doma

Obisk kavarn

Milenijci, ki radi pijejo kavo (in skoraj vsi jo), imajo navado zahajati v eno in isto kavarno. V svojem mestu skrbno proučijo, katera kavarna jim nudi največ na področju kakovosti kave, udobja, prijetnosti prostora in ugodne cene, nato pa se tam udomačijo kot domače mačke.

Avokado, avokado, avokado

Milenijci so obsedeni z avokadom – avokado na toastu, v smutiju, v solati, na jajcih … Kdo bi jim lahko zameril?

Obsedenost z avokadom
Obsedenost z avokadom

Obdajo se z lončnicami

Milenijci se radi obdajo z lončnicami – še posebej tisti, ki živijo v mestih. Morda je to odraz pomanjkanja stika z naravo.

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。