FBピクセル

アエリオン AS2 - 時速約 2000 km の速度で飛行する初の商用超音速航空機

Ko beremo o luksuznih letalih je večinoma poudarek na kakovosti prvega razreda, zanemarja pa se dejstvo, da je čas (leta) vsaj tako pomemben kot udobje. Resda lahko nad oblaki počnemo praktično vse kar nam srce poželi, a če bi lahko prišli na cilj prvi, kaj ne bi prvega razreda zamenjali za to? Nič ne de, če se ne morete odločiti kaj je boljše, ker bo nadzvočni Aerion AS2 ponujal oboje.

Aerion AS2 je premijsko nadzvočno letalo, ki bo za dosego hitrosti 1959 km/h (1217 mph) uporabljalo nadzvočni laminarni tok in vas bo iz Londona v New York pripeljalo v zgolj treh urah oziroma iz Los Angelesa v Tokio v šestih. Pa naj še kdo reče, da čas ni relativen. Seveda tovrstna tehnologija pride s ceno, ki bo v tem primeru več kot 75 milijonov ユーロ。

Tanek kot zobotrebec.
Tanek kot zobotrebec.

続きを読む: 乗客の足元に最も広いスペースを提供しているのはどの航空会社ですか? (インフォグラフィック)

Letalo je plod sodelovanja ハニー Airbusom (evropskim proizvajalcem reaktivnih potniških letal) in ameriškim aeronavtičnim podjetjem アエリオン, pri katerem upajo, da bodo s testnimi leti začeli že leta 2019, na redne linije pa jih uvrstili leta 2022.
Čeprav se zdi hitrost tega potniškega leta rekordna, pa naj spomnimo, da je sloviti Concord letel s hitrostjo skoraj 2200 km/h. Vendar pa ne gre mešati jabolk in hrušk, saj bo AS2 仕事, le slabih deset metrov dolgo luksuzno letalo (za 12 ljudi), medtem ko je bil ”povešeni nos” mnogo večji.

Za udobje ne bo kaj dosti časa, saj boste na cilju kot bi trenil.
Za udobje ne bo kaj dosti časa, saj boste na cilju kot bi trenil.

Z upokojitvijo Concorda (27-letna delovna doba) leta 2003 se je končalo obdobje potniških nadzvočnih letal, primat najhitrejšega komercialnega aviona na svetu (povprečno ti letijo med 770-990 km/h)- in vrnitev v supersonično dobo (prebitje zvočnega zidu)- pa bo po novem pripadal AS2-ju.


詳しくは

詳しくは:
aerionsupersonic.com

2004 年からあなたとともに

年から 2004 私たちは都市のトレンドをリサーチし、情熱を刺激するライフスタイル、旅行、スタイル、製品の最新情報をフォロワーのコミュニティに毎日お知らせします。 2023 年からは、世界の主要言語でコンテンツを提供します。