米海軍は、海水から燃料を抽出する方法という世界の大きな課題の一つを解決したと発表した。 4月初旬、2ストロークエンジンを搭載した模型飛行機がこうした燃料での飛行に成功した。海水は二酸化炭素と水素の供給源であり、そこから金属触媒上で液体合成燃料である炭化水素が形成されます。
Kot pravijo pri mornarici, bi lahko proizvodnja tekočih ogljikovodikovih goriv iz morske vode pomenila popolno spremembo v njihovem delovanju. Ker bi se otresli odvisnosti od nafte in ogromnih stroškov transporta, bi lahko vojaške ladje delovale na morju ves čas, brez postankov v pristaniščih za točenje goriva.
Vendar pa ni vse tako dobro kot se sliši. Prvi vrtoglavi podatek je, da za proizvodnjo 1 litra uporabnega sintetičnega goriva porabijo kar 23.000 litrov morske vode! Postopek pridobivanja sintetičnega goriva また ni prav nič ekološki, saj je izjemno energetko potraten. Kot pravijo za proces pretvorbe potrebujejo jedrski reaktor, kar za mornarico sicer ni posebno omejujoča zahteva, saj velik delež podmornic in letalonosilk že sedaj obratuje na jedrski pogon.
Vseeno pa izjava、それについてです pridobivanje goriva iz obnovljivih virov ni povsem primerna. Vprašamo se tudi, kam gredo vsi tisti tisoči litrov morske vode, uporabljene v postopku pridobivanja sintetičnega goriva? Je ta morska voda še primerna za vrnitev v naravno okolje in kako bo vplivala na življenje morskih organizmov? Tehnologija je bila očitno zasnovana za določene potrebe in udobje mornarice.